Україна +38
0630303666
Контекстна реклама (PPC) - один із найбільш результативних методів залучення потенційних клієнтів на web-сайт. Для максимальної окупності вкладень в інтернет-маркетинг рекомендуємо застосовувати контекст (PPC) у комплексі із SEO.
Контекстна та медійна реклама,

контекст у Google та Яндекс

  • Продаж
    з перших днів
    запуску реклами

  • Можливість
    ведення реклами
    з будь-яким бюджетом

  • Окупність
    витрат на рекламу
    від 300%

  • Вплив
    виключно на
    цільову аудиторію

  • Оплата тільки
    за реальних
    відвідувачів

Повністю поринаємо в проект для отримання максимальних результатів
  • Досвід роботи з
    контекстною рекламою
    понад вісім років
  • Тільки
    сертифіковані
    фахівці
  • Наші клієнти
    юридично
    захищені договором
  • Детальна звітність
    та консультації
    для наших клієнтів
  • Працюємо з усіма,
    навіть із забороненими
    у рекламі, тематиками
  • Розширений контекст від 9000 грн.

    Реклама у пошуковій мережі

    • Створення та налаштування
      рекламної кампанії

    • Збір семантичного ядра (СЯ)
      до 2000 запитів

    • Розбивка слів за групами оголошень.
      Складання оголошень для кожної групи

    • Ведення рекламної кампанії.
      Робота з мінус словами

    • Зниження вартості кліку до 55%

    • Налаштування UTM-міток

    • Налаштування цілей в аналітиці.
      Звіт про досягнуті цілі та конверсії

    • Пошуковий ремаркетинг

    • Google Merchant Center

    Вибрати

    Реклама в контекстно-медійній мережі і ремаркетинг

    • Створення та налаштування
      рекламної кампанії

    • Визначення цільової аудиторії,
      місць розміщення реклами, ключових слів

    • Розбивка оголошень за групами.
      Складання оголошень для кожної групи

    • Ведення рекламної кампанії.
      Виключення місць розміщення

    • Робота з графічними оголошеннями
      наданими замовником

    • Додавання тега ремаркетингу на сайт.
      Формування списків ремаркетингу.

    • Складання та дизайн графічних
      оголошень (до 10 оголошень)

    • Товарний ремаркетинг
      (до 300 оголошень)

    Вибрати

    Відеореклама у Youtube

    • Створення та налаштування відео реклами
      TrueView у Video Discovery та In-Stream

    • Налаштування інтересів та демографічних
      даних. Підбір ключових слів.

    • Розбивка за групами. Складання
      релевантних відеооголошень.

    • Створення та налаштування торгової
      кампанії True View

    • Додавання оверлею
      із закликом до дії

    • Ремаркетинг відеореклами

    Вибрати
  • Класичний контекст від 6000 грн.

    Реклама у пошуковій мережі

    • Створення та налаштування
      рекламної кампанії

    • Збір семантичного ядра (СЯ)
      до 500 запитів

    • Розбивка слів за групами оголошень.
      Складання оголошень для кожної групи

    • Ведення рекламної кампанії.
      Робота з мінус словами

    • Зниження вартості кліку до 25%

    • Налаштування UTM-міток

    • Налаштування цілей в аналітиці.
      Звіт про досягнуті цілі та конверсії

    •  

    •  

    Вибрати

    Реклама в контекстно-медійній мережі та ремаркетинг

    • Створення та налаштування
      рекламної кампанії

    • Визначення цільової аудиторії,
      місць розміщення реклами, ключових слів

    • Розбивка оголошень за групами.
      Складання оголошень для кожної групи

    • Ведення рекламної кампанії.
      Виключення місць розміщення

    • Робота з графічними оголошеннями
      наданими замовником

    • Додавання тега ремаркетингу на сайт.
      Формування списків ремаркетингу.

    •  

    •  

    Вибрати

    Відеореклама у Youtube

    • Створення та налаштування відео реклами
      TrueView у Video Discovery та In-Stream

    • Налаштування інтересів та демографічних
      даних. Підбір ключових слів.

    • Розбивка за групами. Складання
      релевантних відеооголошень.

    •  

    •  

    •  

    Вибрати
Наші роботи із запуску та налаштування контекстної реклами
  • Медичний центр «Еввіва»

    • Клікабельність
      объявлений (CTR)
    • Рекламних
      кампаній
    • Ціна кліку
      знижена на 37%
  • Меблева фабрика «Олімп»

    • Клікабельність
      оголошень (CTR)
    • Рекламних
      кампаній
    • Ціна кліку
      знижена на 43%
  • База будівельних інструментів

    • Клікабельність
      оголошень (CTR)
    • Рекламних
      кампаній
    • Ціна кліку
      знижена на 39%
  • Залізничні перевезення

    • Клікабельність
      оголошень (CTR)
    • Рекламних
      кампаній
    • Ціна кліку
      знижена на 55%
Що ми зробимо для вас
  • 01. Проведемо
    скрупульозний таргетинг та
    виявимо цільову аудиторію
  • 02. Забезпечимо
    миттєвий приріст
    цільового трафіку на сайт
  • 03. Оптимізуємо
    рекламну кампанію та
    мінімізуємо ваші витрати
  • 04. Швидко збільшимо
    продаж кращих
    товарів та послуг
Етапи запуску контекстної реклами
Розробляємо
стратегію
1. Розробляємо стратегію рекламної кампанії
ґрунтуючись на цілях клієнта (брендування, залучення
нових клієнтів, повторні продажі і т.д.)
Налаштовуємо
рекламні облікові записи
2. Створюємо та налаштовуємо рекламні акаунти в
GoogleAdWords та Яндекс.Директ
Підбираємо список
ключових фраз
3. Підбираємо та розширюємо список ключових фраз
для максимального охоплення аудиторії та
зниження вартості кліка
Створюємо рекламні
оголошення
4. Створюємо продають текстові та графічні
рекламні оголошення,
запускаємо рекламну кампанію
Коректуємо
ключові фрази
5. Коригуємо список ключових фраз,
повністю виключаємо нецільові запити,
додаємо мінус-слова та налаштовуємо конверсії
Виключаємо
нецільові майданчики
6. Виключаємо нетематичні (нецільові)
місця розміщення оголошень
у контекстно-медійній мережі
Перерозподіляємо
рекламний бюджет
7. Аналізуємо переходи по кожній групі оголошень та
перерозподіляємо рекламний бюджет на користь
найефективніших фраз та оголошень
Знижуємо
вартість кліку
8. Знижуємо вартість кожного кліку та
цільової дії (замовлення товару/послуги тощо)
1-й етап 2-й етап 3-й етап 4-й етап 5-й етап 6-й етап 7-й етап 8-й етап Етап 0

Контекстна реклама в Google AdWords та Яндекс Директ

Одним із пріоритетних напрямків online-просування є контекстна реклама, що сприяє припливу інтересу цільової аудиторії до сайту Вашої компанії, бренду, магазину. Саме собою наявність сайту в інтернеті не принесе бізнесу ніяких дивідендів без грамотно складеної і налаштованої контекстної реклами. Існує текстова і медійна реклама в Google AdWords, що діє у зв'язці в традиційному SEO-просуванням. Давайте розглянемо, яку саме користь може принести рекламна кампанія даного виду.

Створення контекстної реклами означає розміщення рекламних оголошень, вкладених у конкретну цільову аудиторію. Вашу рекламу побачать лише ті, хто справді її потребує. Завдяки грамотному націленню не тільки підвищиться відвідуваність сайту, але також суттєво зросте ресурс бізнесу. І все це у максимально стислий термін!

Компанія Seo Solution - спеціаліст у галузі створення та налаштування ефективних рекламних кампаній, що приносять прибуток власникам будь-якого бізнесу. Ми забезпечуємо виконання наступних завдань контекстної реклами:

  • Таргетування - відбір користувальницької аудиторії з геолокації, віком, інтересам, статтю та іншим критеріям).
  • Оперативне залучення ЦА – лише необхідні клієнти без зайвого «шлаку».
  • Ремаркетинг - підвищення відсотка здійснення повторних покупок серед клієнтської бази.
  • Обов'язковий аналітичний контроль продуктивності кампаній.
  • Збільшення популярності бренду, компанії, послуги, товару.

У процесі проведення рекламної кампанії можна регулювати її налаштування, виходячи з одержуваних аналітичних даних - інтересів користувачів, оцінки їхньої поведінки на web-сайті, споживчого попиту на продукт, що рекламується. Таким чином, грамотна контекстна реклама в Google Київ, Харків та інші міста України неодмінно призведе до бізнес-успіху та підвищення продажів на 15-40%.

Принцип роботи контексту простий – Pay Per Click (PPC), що означає плату за клік. Чим вище оголошення знаходиться в платній видачі, тим дорожча вартість кліка. Вона не фіксована та відрізняється залежно від ніші бізнесу, його конкурентності та поширеності. Рекламодавці, які вибрали систему оплати CST (Cost Per Click), платять за клік за оголошенням і перехід на сайт, а не час показу.

Щоб максимально ефективно використати можливості такого засобу як контекстна реклама – замовити її реалізацію слід у професіоналів. Seo Solution успішно створює рекламні кампанії з нуля, а також допрацьовує та переналаштовує вже існуючі за таким алгоритмом:

  • створення облікового запису/аудит існуючого;
  • технічна підготовка кампанії до запуску;
  • визначення бюджету;
  • створення семантичного ядра, оголошень;
  • націлення (налаштування цільової аудиторії);
  • аналіз ефективності.

Головна перевага контексту – швидкий результат. Якщо SEO-просування діє ефективно, але довго, то інструменти Google AdWords та Яндекс Директ здатні дати зростання трафіку у стислий термін. Дані сервіси практично ідентичні, з тією лише різницею, що кампанії в Яндекс Директ орієнтовані на російського споживача, тоді як Google AdWords працює з міжнародним ринком.

Існують категорії бізнесу, реклама яких у рамках кампаній Директ та AdWords заборонена або має суттєві обмеження. Це:

  • Товари та послуги, заборонені на законодавчому рівні.
  • Наркотичні, психотропні речовини.
  • Етиловий спирт.
  • Вибухові речовини.
  • Товари для тютюнопаління.
  • Продукти/послуги, які не мають сертифікатів та ліцензій за обов'язкової їх необхідності.
  • Криптовалюти.
  • Послуги зі штучного переривання вагітності.

Якщо Ви представляєте один із зазначених бізнес-напрямків, можете сміливо звертатися до нашої компанії. Фахівці Seo Solution мають достатні знання для вмілого обходу обмежень, тому контекстна реклама в Харкові, Києві, Україні в заборонених тематиках буде так само ефективна.

Перерахуємо для Вас тематики, які потребують відповідної ліцензії для показу рекламних оголошень:

  • Фармацевтика, аптечна діяльність.
  • Медичні послуги будь-якого роду.
  • Медичні вироби, обладнання.
  • Медичний туризм.
  • Народна медицина, цілительство.
  • Зброя (вогнестріл, холодна) та аксесуари.
  • Фінансова діяльність.
  • Приватні детективні агенції.
  • Предмети піротехніки, феєрверки, салюти.

Ремаркетинг допомагає суттєво підвищити ефективність рекламної кампанії. Це вид реклами, що включає комплекс підходів для роботи з користувачами, які одного разу відвідали сайт, але з якихось причин продукцією/послугами, що не зацікавилися. Стратегія ремаркетингу дозволить знову ненав'язливо звернутися до потенційної аудиторії та перетворити її на цільову.

Ремаркетинг працює, якщо контекстна реклама в Google AdWords та Яндекс Директ не принесла достатнього успіху. З його допомогою вирішуються такі завдання:

  • Збільшення продажів шляхом повторної пропозиції товару/послуги.
  • Підвищення конверсії.
  • Сегментація користувальницької аудиторії.

У довгостроковій перспективі ремаркетинг призводить до вищих коефіцієнтів конверсії, що його незаперечною гідністю. Методика працює не так швидко, як хотілося б, але зрештою принесе суттєвий прибуток. Головне - використовувати цей ресурс максимально обережно, адже зайва нав'язливість може призвести до зворотного результату. Усі показники розраховуються індивідуально спеціалістами компанії Seo Solution.

Ремаркетинг має такі переваги:

  • Оперативне розміщення оголошень.
  • Оплата за кліки, а не покази.
  • Показ оголошень на ресурсах подібної тематики.
  • Широкі можливості для націлення

Рекламна кампанія Google Adwords – один з найефективніших та найшвидших способів отримання покупців з інтернету. Однак, неправильно налаштована контекстна реклама може бути не тільки ефективною, а й навіть збитковою. Вирішити цю проблему допоможе аудит контекстної реклами. За суттєвого рекламного бюджету навіть невелике підвищення ефективності рекламної кампанії дозволить заощадити великі кошти.

Аудит контекстної реклами буде дуже корисним, якщо:

  • Ви самостійно налаштовували контекстну рекламу і хочете зрозуміти чи налаштовано правильно;
  • Ваша рекламна кампанія не окупається (витрати реклами перевищують прибуток від продажів);
  • Результати рекламної кампанії погіршилися порівняно з попередніми періодами, і ви хочете з'ясувати причину;
  • Показники конверсій низькі і хотілося б їх підвищити;
  • Вашу контекстну рекламу веде фахівець, компетенція якого викликає сумніви.

Аудит контекстної реклами включає:

  1. Аналіз списку ключових слів, внесення рекомендацій щодо зміни СЯ.
  2. Перевірка коректної розбивки ключових слів, що використовуються на групи, внесення відповідних рекомендацій.
  3. Аналіз налаштувань, що використовуються в рекламній кампанії, внесення рекомендацій щодо зміни налаштувань.
  4. Перевірка релевантності посадкових сторінок кожної групи оголошень, виявлення помилок.
  5. Аналіз текстів об'яв, внесення рекомендацій щодо зміни об'яв для збільшення клікабельності (CTR).
  6. Оцінка типів відповідності ключових слів рекламної кампанії, виявлення помилок, внесення рекомендацій.
  7. Аналіз розширень об'яв, внесення відповідних рекомендацій.
  8. Аналіз та оцінка списку мінус-слів для коректного виключення не цільових запитів користувачів.
  9. Аналіз вартості ціни за клік, внесення рекомендацій щодо зниження вартості кліку.
  10. Оцінка актуальності та коректного налаштування реєстрації конверсії