контекст у Google та Яндекс
Продаж
з перших днів
запуску реклами
Можливість
ведення реклами
з будь-яким бюджетом
Окупність
витрат на рекламу
від 300%
Вплив
виключно на
цільову аудиторію
Оплата тільки
за реальних
відвідувачів
Реклама у пошуковій мережі
Створення та налаштування
рекламної кампанії
Збір семантичного ядра (СЯ)
до 2000 запитів
Розбивка слів за групами оголошень.
Складання оголошень для кожної групи
Ведення рекламної кампанії.
Робота з мінус словами
Зниження вартості кліку до 55%
Налаштування UTM-міток
Налаштування цілей в аналітиці.
Звіт про досягнуті цілі та конверсії
Пошуковий ремаркетинг
Google Merchant Center
Реклама в контекстно-медійній мережі і ремаркетинг
Створення та налаштування
рекламної кампанії
Визначення цільової аудиторії,
місць розміщення реклами, ключових слів
Розбивка оголошень за групами.
Складання оголошень для кожної групи
Ведення рекламної кампанії.
Виключення місць розміщення
Робота з графічними оголошеннями
наданими замовником
Додавання тега ремаркетингу на сайт.
Формування списків ремаркетингу.
Складання та дизайн графічних
оголошень (до 10 оголошень)
Товарний ремаркетинг
(до 300 оголошень)
Відеореклама у Youtube
Створення та налаштування відео реклами
TrueView у Video Discovery та In-Stream
Налаштування інтересів та демографічних
даних. Підбір ключових слів.
Розбивка за групами. Складання
релевантних відеооголошень.
Створення та налаштування торгової
кампанії True View
Додавання оверлею
із закликом до дії
Ремаркетинг відеореклами
Реклама у пошуковій мережі
Створення та налаштування
рекламної кампанії
Збір семантичного ядра (СЯ)
до 500 запитів
Розбивка слів за групами оголошень.
Складання оголошень для кожної групи
Ведення рекламної кампанії.
Робота з мінус словами
Зниження вартості кліку до 25%
Налаштування UTM-міток
Налаштування цілей в аналітиці.
Звіт про досягнуті цілі та конверсії
Реклама в контекстно-медійній мережі та ремаркетинг
Створення та налаштування
рекламної кампанії
Визначення цільової аудиторії,
місць розміщення реклами, ключових слів
Розбивка оголошень за групами.
Складання оголошень для кожної групи
Ведення рекламної кампанії.
Виключення місць розміщення
Робота з графічними оголошеннями
наданими замовником
Додавання тега ремаркетингу на сайт.
Формування списків ремаркетингу.
Відеореклама у Youtube
Створення та налаштування відео реклами
TrueView у Video Discovery та In-Stream
Налаштування інтересів та демографічних
даних. Підбір ключових слів.
Розбивка за групами. Складання
релевантних відеооголошень.
Медичний центр «Еввіва»
Меблева фабрика «Олімп»
База будівельних інструментів
Залізничні перевезення
Одним із пріоритетних напрямків online-просування є контекстна реклама, що сприяє припливу інтересу цільової аудиторії до сайту Вашої компанії, бренду, магазину. Саме собою наявність сайту в інтернеті не принесе бізнесу ніяких дивідендів без грамотно складеної і налаштованої контекстної реклами. Існує текстова і медійна реклама в Google AdWords, що діє у зв'язці в традиційному SEO-просуванням. Давайте розглянемо, яку саме користь може принести рекламна кампанія даного виду.
Створення контекстної реклами означає розміщення рекламних оголошень, вкладених у конкретну цільову аудиторію. Вашу рекламу побачать лише ті, хто справді її потребує. Завдяки грамотному націленню не тільки підвищиться відвідуваність сайту, але також суттєво зросте ресурс бізнесу. І все це у максимально стислий термін!
Компанія Seo Solution - спеціаліст у галузі створення та налаштування ефективних рекламних кампаній, що приносять прибуток власникам будь-якого бізнесу. Ми забезпечуємо виконання наступних завдань контекстної реклами:
У процесі проведення рекламної кампанії можна регулювати її налаштування, виходячи з одержуваних аналітичних даних - інтересів користувачів, оцінки їхньої поведінки на web-сайті, споживчого попиту на продукт, що рекламується. Таким чином, грамотна контекстна реклама в Google Київ, Харків та інші міста України неодмінно призведе до бізнес-успіху та підвищення продажів на 15-40%.
Принцип роботи контексту простий – Pay Per Click (PPC), що означає плату за клік. Чим вище оголошення знаходиться в платній видачі, тим дорожча вартість кліка. Вона не фіксована та відрізняється залежно від ніші бізнесу, його конкурентності та поширеності. Рекламодавці, які вибрали систему оплати CST (Cost Per Click), платять за клік за оголошенням і перехід на сайт, а не час показу.
Щоб максимально ефективно використати можливості такого засобу як контекстна реклама – замовити її реалізацію слід у професіоналів. Seo Solution успішно створює рекламні кампанії з нуля, а також допрацьовує та переналаштовує вже існуючі за таким алгоритмом:
Головна перевага контексту – швидкий результат. Якщо SEO-просування діє ефективно, але довго, то інструменти Google AdWords та Яндекс Директ здатні дати зростання трафіку у стислий термін. Дані сервіси практично ідентичні, з тією лише різницею, що кампанії в Яндекс Директ орієнтовані на російського споживача, тоді як Google AdWords працює з міжнародним ринком.
Існують категорії бізнесу, реклама яких у рамках кампаній Директ та AdWords заборонена або має суттєві обмеження. Це:
Якщо Ви представляєте один із зазначених бізнес-напрямків, можете сміливо звертатися до нашої компанії. Фахівці Seo Solution мають достатні знання для вмілого обходу обмежень, тому контекстна реклама в Харкові, Києві, Україні в заборонених тематиках буде так само ефективна.
Перерахуємо для Вас тематики, які потребують відповідної ліцензії для показу рекламних оголошень:
Ремаркетинг допомагає суттєво підвищити ефективність рекламної кампанії. Це вид реклами, що включає комплекс підходів для роботи з користувачами, які одного разу відвідали сайт, але з якихось причин продукцією/послугами, що не зацікавилися. Стратегія ремаркетингу дозволить знову ненав'язливо звернутися до потенційної аудиторії та перетворити її на цільову.
Ремаркетинг працює, якщо контекстна реклама в Google AdWords та Яндекс Директ не принесла достатнього успіху. З його допомогою вирішуються такі завдання:
У довгостроковій перспективі ремаркетинг призводить до вищих коефіцієнтів конверсії, що його незаперечною гідністю. Методика працює не так швидко, як хотілося б, але зрештою принесе суттєвий прибуток. Головне - використовувати цей ресурс максимально обережно, адже зайва нав'язливість може призвести до зворотного результату. Усі показники розраховуються індивідуально спеціалістами компанії Seo Solution.
Ремаркетинг має такі переваги:
Рекламна кампанія Google Adwords – один з найефективніших та найшвидших способів отримання покупців з інтернету. Однак, неправильно налаштована контекстна реклама може бути не тільки ефективною, а й навіть збитковою. Вирішити цю проблему допоможе аудит контекстної реклами. За суттєвого рекламного бюджету навіть невелике підвищення ефективності рекламної кампанії дозволить заощадити великі кошти.
Аудит контекстної реклами буде дуже корисним, якщо:
Аудит контекстної реклами включає: