Україна +38
0630303666

SEO ПРОСУВАННЯ АНГЛОМОВИЧНОГО САЙТУ, розкрутка сайту в Америці (Канада та США)

  • Англомовний контент:
    пишеться носіям мови або
    професійним перекладачем

  • Локальне просування:
    GooglePlaces, AppleMaps,
    Foursquare та Yelp

  • Ефективний лінкбілдинг:
    крауд-маркетинг (crowd-marketing)
    та аутрич (outreachlinkbuilding)

  • від $600
  • від 6 міс.

Просування сайту англійською мовою в США, зокрема e-commerce досить трудомісткий і не швидкий процес через найвищу конкуренцію на найстарішому і розвиненому ринку онлайн-бізнесу у світі, але виправдовує вкладення, по-перше, за рахунок непомірно дорогої альтернативи в вигляді контекстної реклами та, по-друге, за рахунок обсягів онлайн-продажів, які перевищують українські у десятки разів і навіть західноєвропейські у рази. Саме тому більшість компаній розвинених країн та країн що розвиваються, прагнуть отримати частку цього найбільшого пирога - всі, кому це під силу, беруть участь у розділі.

Насамперед - це контент, який король. Тут все починається з грамотно кластеризованого контенту сторінок, що продають, і корисних блогових матеріалів. Для ефективної роботи з контентом під розкручування в США в ідеалі знадобиться копірайтер nativespeaker або відмінний перекладач, здатний перекладати контекстуально на місцеву англійську.

У другу чергу - це частотність/конкурентність ключових фраз, де молодому сайту просто нема чого розраховувати на ТОПи за високочастотними ключовими словами, - тільки за низькоконкурентними та середньоконкурентними фразами в перспективі. За частотністю фраз просування англомовних сайтів в Америці починається саме з них. І це посилання на перший пункт.

У третю чергу відмінність полягає в максимальній локалізованості SEO, що означає, що перші 3-4 позиції у видачі буде віддано лістингу локальних компаній, причому не про масштаби штату або навіть міста, а у випадках мегаполісів мова про райони міста. А для просування в ТОП лістингів локального пошуку в США потрібно відповідно до всієї суворості правил зареєструватися в сервісі GooglePlaces і просуватися тут паралельно з відомими заходами щодо пошукової оптимізації.

Четверта принципова відмінність криється в лінкбілдингу, а саме в максимально природній, тематичній та локалізованій масі посилань. Будь-яке агресивне нарощування маси посилань викликає підозру у роботів, а посилальний профіль вимагає різноманітності: крауд-посилання з форумів і блогів, соціальні посилання з соцмереж і статейні з експертних блогів і трастових галузевих ресурсів. Без звичних нам бірж посилань таку роботу доводиться проводити вручну і за допомогою аутрича - безпосередніх домовленостей з власниками та вебмайстрами сайтів-донорів.

ПРОСУВАЄМО САЙТИ,

які роблять гроші

  • 900+

    просунутих
    за весь час
    сайтів

  • 300+

    просунутих
    інтернет
    магазинів

  • 30+

    клієнтських
    сайтів лідерів
    в своїй галузі

  • 600+

    просунутих
    корпоративних
    сайтів

  • 13

    років досвіду роботи
    на ринках Європи,
    Америка та Азії

Комерційний пошук в першу чергу ведеться в тому ж Google, але і Bing має свою частку пошукового трафіку. Також популярністю при пошуку в США користуються сервіси, що не є пошуковими системами, а саме Amazon і YouTube. При оптимізації сайту варто врахувати вимоги цих популярних сервісів.

Мало того, від відгуків багато в чому залежить, чи стануть до вашої компанії взагалі звертатися. Для цього потрібно заявити про себе, тобто зареєструватися не тільки в GoogleReviews, але і в найпопулярніших галузевих сервісах. Майже всім підійде Yelp зі своїм охопленням понад 100 млн користувачів.

На американському ринку весь ТОП за геозалежними запитами зокрема для сайтів послуг відданий близькому бізнесу (перші 3-4 позиції у видачі) і без оптимізації ресурсу під локальний пошук у сервісах GooglePlaces, AppleMaps, Yelp і Foursquare не обійтися.

У США переважна більшість користувачів схиляється до вибору ресурсів, що знаходяться в безпосередній близькості до свого штату, міста, району – без реєстрації та просування в GooglePlaces не обійтися. І від оптимізації облікового запису в Google My Business і від самих відгуків (сигналів) залежить ваше просування в результатах локальної видачі - найвагоміший фактор за версією авторитетного MOZ. При роботі в різних містах і штатах будуть потрібні відповідні акаунти (листинги).

Просування англомовного сайту в США та Канаді починається з низькоконкурентних та максимум із середньоконкурентних запитів у найближчій перспективі. Розраховувати на швидкі ТОПи за конкурентними фразами не доводиться через величезну майже повсюдну конкуренцію. Для максимального охоплення семантики бажано враховувати запити з підказок Google, які мають реальний пошуковий попит. Також ми у своїй роботі використовуємо спеціалізовані сервіси, що дозволяють аналізувати та збирати ефективну семантику на сайтах конкурентів.

Також ключовим підходом є створення регіональних сторінок під просування відповідними ZIP-кодами (популярним при пошуку районів міст у США) і під просування звичними нам топонімами під просування містами, округами та штатами.

На Заході розкрутка англомовного сайту потребує максимальної ідентифікації регіону просування. Як і в нас, задавати геотаргетинг насамперед доводиться відповідним країні просування розташуванням сервера (хостингу). І ще більше значення має доменна зона країни просування - в ідеалі .us, .ca і т.д.

Google першим став враховувати зовнішні посилання в ранжируванні сайтів і, як і раніше, враховує їх у ранжируванні: чим більше тематичних регіональних ресурсів посилається на сайт, тим він значущий. Так звучить спрощене трактування лінкбілдингу під західний ринок. Звичайно ж в розрахунок беруться десятки і сотні факторів в їх поєднанні починаючи від популярності донорів, анкорів і анкор-листа в цілому, віку посилань і донорів, переходи по них і соціальні сигнали та ін. Але найголовніше - це жахливі санкції за неприродні посилання і не облік таких посилань менше із зол. GooglePenguin у США значно жорсткіший, ніж у рунеті. В першу чергу саме з цієї причини тут немає знайомих нам бірж посилань і просування сайтів у США посиланнями стає непростим і дорогим завданням, оскільки доведеться чимало потрудитися для того, щоб за допомогою аутрича та гостьових статей отримати заповітні беклінки. Також важливу роль відіграє інша технологія, а саме крауд-маркетинг, з чого, власне, варто починати лінкбілдинг молодого західного сайту. Динаміка приросту маси посилань тут повинна бути максимально плавною і наскільки це можливо природною.

ПОВНИЙ АНАЛІЗ САЙТУ безкоштовно при запиті комерційної пропозиції
  • Аналіз SEO:

    перелік проблем пошукової
    оптимізації та лінкбілдингу

  • Технічний аналіз:

    перелік технічних помилок,
    допущених під час розробки

Запросити комерційну пропозицію
Валерія
менеджер
Тарифи просування малих та середніх інтернет-магазинів
  • «Економний» від $790
    від 12 міс.
    для починаючих магазинів
    неконкурентної тематики
    • просування від 1200 фраз
      12 міс. за першими 1200 фразами
    • виведення в ТОП від 10 категорій каталогу
      (від 60 семантичних груп)
    • наповнення контентом від 180.000 симв.
    Вибрати
  • «Стандартний» від $1090
    від 9 міс.
    для починаючих магазинів
    конкурентної тематики
    • просування від 2000 фраз
      9 міс. за першими 1200 фразами
    • виведення в ТОП від 20 категорій каталогу
      (від 100 семантичних груп)
    • наповнення контентом від 300.000 симв.
    Вибрати
  • «Продвинутий» від $1490
    від 6 міс.
    для націлених на лідерство
    магазинів конкурентної тематики
    • просування від 4000 фраз
      6 міс. за першими 1200 фразами
    • виведення в ТОП від 30 категорій каталогу
      (від 200 семантичних груп)
    • наповнення контентом від 600.000 симв.
    Вибрати