- від $600
- від 6 міс.
Кому цікаво SEO просування англомовного сайту на американському ринку
Просування сайту англійською мовою в США, зокрема e-commerce досить трудомісткий і не швидкий процес через найвищу конкуренцію на найстарішому і розвиненому ринку онлайн-бізнесу у світі, але виправдовує вкладення, по-перше, за рахунок непомірно дорогої альтернативи в вигляді контекстної реклами та, по-друге, за рахунок обсягів онлайн-продажів, які перевищують українські у десятки разів і навіть західноєвропейські у рази. Саме тому більшість компаній розвинених країн та країн що розвиваються, прагнуть отримати частку цього найбільшого пирога - всі, кому це під силу, беруть участь у розділі.
Відмінності просування американського сайту від українського
Насамперед - це контент, який король. Тут все починається з грамотно кластеризованого контенту сторінок, що продають, і корисних блогових матеріалів. Для ефективної роботи з контентом під розкручування в США в ідеалі знадобиться копірайтер nativespeaker або відмінний перекладач, здатний перекладати контекстуально на місцеву англійську.
У другу чергу - це частотність/конкурентність ключових фраз, де молодому сайту просто нема чого розраховувати на ТОПи за високочастотними ключовими словами, - тільки за низькоконкурентними та середньоконкурентними фразами в перспективі. За частотністю фраз просування англомовних сайтів в Америці починається саме з них. І це посилання на перший пункт.
У третю чергу відмінність полягає в максимальній локалізованості SEO, що означає, що перші 3-4 позиції у видачі буде віддано лістингу локальних компаній, причому не про масштаби штату або навіть міста, а у випадках мегаполісів мова про райони міста. А для просування в ТОП лістингів локального пошуку в США потрібно відповідно до всієї суворості правил зареєструватися в сервісі GooglePlaces і просуватися тут паралельно з відомими заходами щодо пошукової оптимізації.
Четверта принципова відмінність криється в лінкбілдингу, а саме в максимально природній, тематичній та локалізованій масі посилань. Будь-яке агресивне нарощування маси посилань викликає підозру у роботів, а посилальний профіль вимагає різноманітності: крауд-посилання з форумів і блогів, соціальні посилання з соцмереж і статейні з експертних блогів і трастових галузевих ресурсів. Без звичних нам бірж посилань таку роботу доводиться проводити вручну і за допомогою аутрича - безпосередніх домовленостей з власниками та вебмайстрами сайтів-донорів.