Україна +38
0630303666
Запросити
комерційну пропозицію
Instagram
Просування в Instagram
Реклама в Instagram
Кросспостинг в Facebook
Facebook
Просування в Facebook
Реклама в Facebook
Кросспостинг в Instagram
Linkedin
Просування в Linkedin
Реклама в Linkedin
Telegram
Просування в Telegram
Twitter
Просування в Twitter
Pinterest
Просування в Pinterest
YouTube
Просування в YouTube
Реклама в YouTube

Просування у Facebook, розкрутка магазину у Фейсбуці

Аудиторія Facebook
В Україні понад 13 млн.
користувачів Facebook
Facebook популярний серед
користувачів від 25 до 35 років
59% користувачів - жінки
41% користувачів - чоловіки
Переваги роботи на Facebook
Наявність інтернет-магазину
у самій соцмережі
Максимальна залученість
аудиторії від 25 років
Найширший набір
інструментів просування
Кейс з київського ресторану
  • у 1.35 разів

    збільшено
    кількість
    підписників

  • у 280 разів

    збільшено
    охоплення
    підписників

  • у 55 разів

    збільшено
    покази
    сторінки

  • у 55 разів

    збільшили
    кількість
    переглядів

Ознайомитись з кейсом
Кейс з медичного журналу
  • у 2 рази

    збільшено
    кількість
    підписників

  • у 18 разів

    збільшено
    охоплення
    підписників

  • у 72,5 разів

    збільшено
    покази
    сторінки

  • у 13 разів

    збільшили
    позитивні
    відгуки

Ознайомитись з кейсом
Кейс з дитячих меблів
  • у 3932 рази

    збільшено
    кількість
    підписників

  • у 5 разів

    збільшено
    покази
    сторінки

  • у 18 разів

    збільшено
    позитивні
    відгуки

  • у 554 рази

    збільшили
    охоплення
    підписників

Ознайомитись з кейсом
інші приклади робіт з просування у Facebook
Створення публічної сторінки на Facebook.500 грн.
Загальне (категорія сторінки, ім'я, ім'я користувача)
Інформація про компанію (місія, дата створення)
Контактна інформація (ел. адреса, веб-сайт, телефон)
Місцезнаходження (адреса, позначка на карті)
Години роботи (за наявності)
«Історія компанії» та короткий опис сторінки
Аудит сторінки та SMM стратегія на Facebook
Визначення цільової аудиторії (стаття, вік, сімейний стан, географія, інтереси)
Проведення аналізу дизайну сторінки, внесення рекомендацій
Складання програми просування (вимоги до контенту, медіа- та контент-план)
Розробка стратегії просування та ведення сторінки
Розробка індивідуального дизайну
Дизайн публічної сторінки: надається 1 макет обкладинки та основний фотографії750 грн.
Фірмовий шаблон для оформлення постів на Facebookвід 500 грн.
Створення та наповнення магазину на Facebook1000 грн.
Додавання розділу «Магазин» на Сторінку
Створення каталогу на Facebook через Catalog Manager
Наповнення магазину на Facebook
Наповнення контентом
Розробка щотижневого контент-плану (узгодження протягом 1-2 днів)
Погодження та внесення правок до щотижневого контент-плану 1-2 рази
Розробка конкурсів або розіграшів із Вашими призами
Проведення опитувань
Створення та наповнення заходу на Facebook200 грн.
Роботи щодо залучення підписників та комунікації
Спілкування з підписниками спільнот аналогічної тематики, запрошення вступити до спільноти
Моніторинг спільнот конкурентів та ресурсів новин: відстеження актуального контенту
Інформування підписників спільноти про Ваші події та акції
Контроль відгуків, коментарів постів та публікацій користувачів
Комунікація з ЦА: відповіді на запитання користувачів
Ведення таргетованої рекламивід 4000 грн.
Затвердження аудиторії для запуску рекламної кампанії
Розробка рекламних оголошень
Запуск до 3 оголошень у рамках рекламної кампанії
Звітність з робіт та результатів
Щомісячний звіт з виконаних робіт та результативності ведення сторінки
Щомісячний звіт щодо отриманих результатів таргетованої реклами
Просування на Facebook для інтернет-магазину
Тариф
«Базовий+»
16000 грн.
Тариф
«Продвинутий+»
20000 грн.
Сумарні результати просування за місяць
30 постів
45 сторіз (stories)
15 рілсів (reels)
2 опитування/конкурси
40 постів
60 сторіз (stories)
20 рілсів (reels)
2 опитування/конкурси
Просування на Facebook для корпоративної сторінки
Тариф
«Базовий»
6000 грн.
Тариф
«Продвинутий»
12000 грн.
Сумарні результати просування за місяць
10 постів
15 сторіз (stories)
5 рілсів (reels)
1 опитування/конкурс
20 постів
30 сторіз (stories)
10 рілсів (reels)
2 опитування/конкурси

 

Просування публічної сторінки у Facebook

 

На сьогоднішній день Facebook - це не лише соціальна мережа для спілкування та підтримки зв'язку з друзями та рідними, а й високоякісний майданчик для підкорення нових вершин у бізнесі.

 

Через те, що цільова аудиторія Facebook – це люди віку від 25 до 34 років, які платоспроможні, мають роботу та стабільний заробіток, вони є бажаною та привабливою аудиторією для бізнесу. Тому просування спільноти, сторінки у Фейсбуці (Facebook Київ, Харків, Одеса, Дніпро, вся Україна) вважається найбільш перспективним та ефективним методом розкручування товарів, послуг чи бізнес-проектів.

 

Ще однією перевагою цієї соціальної мережі для просування є те, що розробники Facebook постійно вдосконалюють систему контролю поведінки рекламодавців, що дозволяє перешкоджати некоректним методам розкручування, а також впроваджують нові можливості та спрощують використання процедур рекламодавців тощо.

 

Кому підійде розкрутка сторінки, сайту у Facebook?

 

Розкрутка сторінки у Фейсбук підійде для великої кількості сфер бізнесу, наприклад, таких як:

  • мода;
  • інтернет-магазини різних товарів;
  • косметика;
  • краса і здоров'я;
  • спорт;
  • паблики брендів компаній;
  • продукти харчування;
  • навчання, курси, школи;
  • товари для дітей;
  • поліграфія;
  • побутова техніка та гаджети;
  • мобільні аксесуари;
  • товари для тварин;
  • засоби для догляду та інше.

 

Як і у всіх соціальних мережах, кожен користувач Facebook може поставити позначку «Мені подобатися» (Like) або написати коментар для якоїсь публікації. Всі ці дії видно не лише самому користувачеві, а й його друзям. Що призводить до так званого вірусного трафіку.

 

Facebook дозволяє створити паблік (публічну сторінку). Ця сторінка є безперечно рекламним майданчиком, за допомогою якого просувають компанію, бренд або бізнес-проект. Паблік можна забрендувати, використовуючи аватар та обкладинку, налаштувати блоки з контактами та відгуками тощо.

 

У Facebook існує можливість налаштувати рекламу, що таргетує, обравши певну характеристику цільової аудиторії, наприклад, за інтересами користувачів, місту, країні, віці. Facebook дуже ретельно збирає інформацію про користувачів (підписки, записи у стрічці, коментарі, лайки), тому платна реклама, що таргетує, у Фейсбуці показується тільки тим користувачам мережі, які підходять за налаштованими характеристиками компанії. Завдяки цьому правильно налаштований націлення у Facebook приносить найбільший ефект і результат.

 

Способи просування: як розкрутити публічну сторінку у Facebook

 

Основний акцент при просуванні у Facebook робиться на контенті, який має бути цікавим, лаконічним, закликати до дії та з якісним візуальним супроводом (фото, відео).

 

Наша компанія пропонує просування інтернет магазину у Фейсбуці за допомогою використання найефективніших способів, серед яких:

  • публікація фото- та відеопостів;
  • використання хештегів та геолокацій;
  • реклама заходів;
  • проведення конкурсів, акцій серед підписників;
  • таргетована реклама на Facebook;;
  • робота із репутацією.

 

Якщо у Вас виникли питання, як розкрутити сторінку у Facebook, звертайтесь до наших спеціалістів за консультацією! Ціни на просування у Facebook залежать від сфери Вашого бізнесу.

 

 

докладніше про просування в інших соцмережах