- від €600
- від 6 міс.
Просування сайтів в Римі та Мілані (Італія)
Просування сайтів в Італії – це популярна послуга, яка є актуальною для багатьох компаній. Сайт - це не просто обличчя бренду в інтернеті, це ще й ефективний спосіб залучення нових клієнтів, покращення репутації компанії, підвищення онлайн продажів.
Які завдання вирішує органічне просування сайту в Італії?
СЕО оптимізація сайту Італія – це просування ресурсу в органічному пошуку в популярних пошукових системах, насамперед Google. Сайт просувається за ключовими запитами, які відповідають тематиці ресурсу. Це можуть бути високочастотні, середньочастотні та низькочастотні запити. За ВЧ запитами найскладніше вибитися в ТОП пошукової системи, однак і трафік при цьому буде значним. Більшість нових сайтів, які тільки починають розкручуватися SEO-компаніями, просуваються за СЧ та НЧ запитами.
SEO просування вирішує два основних завдання:
- Зростання пошукового трафіку за основними запитами в тематиці та зростання трафіку. Чим вище за позицію ресурсу за ключовими запитами, тим краще буде його відвідуваність. Таким чином, розкрутка сайту в Google Італія – це перш за все заходи, спрямовані на просування на першу сторінку пошукової видачі. Спочатку в ТОП-10 Google, а потім і в ТОП-5 або навіть у першу трійку, що забезпечить сайт максимумом цільового трафіку.
- Максимальне охоплення семантики та зростання продажу. Чим більше цільових запитів навіть найменш популярних будуть просунуті в ТОП, тим вище буде відсоток конверсії, тобто продажу сайту, що є основною стратегією розкрутки від Seo Solution. Також стратегія максимального охоплення семантики (СЧ та СЧ запитів в основному) забезпечує найшвидші результати просування сайту.
Особливості просування в італійському Google.it
Чим відрізняється просування у Google в Італії від Польщі, України чи Канади, наприклад? З погляду роботи алгоритмів пошукової системи та відповідно вимог щодо оптимізації нічим. Тут значення має лише мову (відповідно свої особливості формування пошукових запитів) та рівень конкурентності в ТОП за наростаючою для зазначених країн. У той же час по видатковій частині найбільш значущим фактором стає вартість нарощування маси посилань, яка в ЄС вища, ніж в Україні і ще вища вона в Америці.