-
у 48 разів
збільшено
кількість
підписників
-
у 48 разів
збільшено
охват
підписників
-
у 19 разів
збільшено
залученість
у публікації
-
у 49 разів
збільшили
кількість
переглядів
Ознайомитись з кейсом
інші приклади робіт з просування у LinkedIn
LinkedIn – це спеціальна соціальна мережа, де легко знайти ділові контакти для подальшого створення бізнес комунікацій. З'явившись у далекому 2003 році, LinkedIn швидко завоювала статус найбільшої бази роботодавців, співробітників, представляючи понад 150 галузей бізнесу із двохсот країн світу. Перевага надається сегменту B2B, тому просування компанії в LinkedIn вибирають дедалі більше представників бізнес-сфери.
Майже половина користувачів, які регулярно користуються цією соціальною мережею, живе на території США. У нашій країні LinkedIn популяризується завдяки компаніям, які використовують цей інструмент для покращення своїх ринкових позицій. Діловий стиль соціальної мережі спрямовано активне залучення нових співробітників, клієнтів. За статистикою, вік користувачів дорівнює 44 рокам, а загальна кількість учасників мережі дорівнює 225 мільйонам.
Якщо здійснити просування в LinkedIn Київ, Харків, то вдасться оперативно залучати досвідчених фахівців із різних галузей, розширюючи коло ділових зв'язків. Це оптимальний онлайн майданчик, де вдасться ефектно заявити про себе на багатомільйонну аудиторію представників бізнесу, знайти однодумців, створивши робочий пул виключно із кваліфікованих майстрів своєї справи.
Саме тому розкручування акаунту в LinkedIn стає все більш затребуваним напрямком для цілого ряду бізнес-проектів. Для взаємодії з представниками бізнесу слід завести сторінку чи групу компанії. Це дозволить досягти наступних переваг:
- Продукт/бренд стане відомим, успішно залучаючи масу лояльних клієнтів.
- Ефективна рекламна кампанія, що стосується сайт, сторінку компанії або контент.
- Продуктивні PR методики доступні мільйонам користувачів ділової сфери.
- Взаємодія виключно із зацікавленими клієнтами, кваліфікованими співробітниками.
- Тривале, систематичне спілкування з аудиторією.
Наша компанія пропонує якісне просування в Лінкедин, використовуючи перевірені методики розкручування. Стараннями команди досвідчених майстрів вдасться зробити Ваш бізнес-проект вкрай затребуваним для величезної кількості користувачів, які щодня користуються LinkedIn. Seo Solution - найкращі рішення для популяризації бізнесу, де таргетована реклама в LinkedIn займає особливе місце!
Загальне (категорія сторінки, ім'я, ім'я користувача) |
Інформація про компанію (місія, дата створення) |
Контактна інформація (ел. адреса, веб-сайт, телефон) |
Місцезнаходження (адреса) |
Години роботи (за наявності) |
«Історія компанії» та короткий опис сторінки |
Дизайн сторінки (основне фото, обкладинка) |
Назва, опис, дизайн сторінки (за аналогією з корпоративним сайтом) |
Приваблива для ЦА сторінка у фірмовому стилі |
Дизайн публічної сторінки: надається 1 макет основної фотографії (500 грн.) |
Фірмовий шаблон для оформлення постів у LinkedIn (500 грн.) |
 
Тариф «Базовий»
9000 грн.
|
Тариф «Просування»
13000 грн.
|
5 постів |
8 постів |
до 250 контактів |
до 400 контактів |
Визначення цільової аудиторії (стаття, вік, сімейний стан, географія, інтереси) |
Проведення аналізу дизайну сторінки, внесення рекомендацій |
Складання програми просування (вимоги до контенту, медіа- та контент-план) |
Розробка стратегії просування та ведення сторінки |
Без розробки дизайну сторінки та фірмового шаблону постів (оплачується окремо) |
Без попереднього узгодження контенту до публікації (оплачується окремо) |
Щотижневий контент-план (узгодження протягом 1-2 днів) |
Внесення правок до щотижневого контент-плану 1-2 рази |
Щомісяця:
по 8 лонгрідів: новини на тему, розважальний та інформаційний контент |
Щомісяця:
по 9 лонгрідів: новини на тему, розважальний та інформаційний контент |
3 тематичні розсилки у повідомленнях |
5 тематичних розсилок у повідомленнях |
Спілкування з підписниками спільнот аналогічної тематики, запрошення вступити до спільноти |
Моніторинг груп конкурентів та ресурсів новин: відстеження актуального контенту |
Інформування підписників спільноти про Ваші події та акції |
Контроль відгуків, коментарів постів та публікацій користувачів |
Комунікація з ЦА: відповіді на запитання користувачів |
Складений портрет потенційного споживача та ефективна стратегія просування |
Розширення бази потенційних клієнтів |
Просування сторінки у пошуку соцмережі та зростання активності учасників сторінки |
Налагодження зворотного зв'язку з ЦА та підвищення лояльності до бренду |
Щомісячні звіти про виконані роботи та отримані результати |
Публікація постів різними мовами: рус. + укр. (+50% вартості просування) |
Публікація постів різними мовами: рус./укр. + англ. (+100% вартості просування) |
 
Вартість за клік (CPC)
Платіть, коли люди натискають на оголошення. Використовуйте CPC, якщо ви хочете залучити трафік на свій сайт або генерувати ліди. |
Ціна за тисячу показів (CPM)
Платіть, коли ваші люди бачать ваше оголошення. Виберіть CPM, коли ваша мета – привернути увагу" |
Вартість за відправку
(CPS)
Оплачуйте, коли успішно надіслано рекламні повідомлення InMail. Використовуйте CPS для керування висококваліфікованими обліковими записами або реєстрацією подій. |
Залучення потенційних клієнтів на сторінку, на сайт |
Інформування потенційних клієнтів про товар, послугу |
Підвищення впізнаваності бренду та стимулювання продажів |