Сервіс мікроблогінгу Twitter - соціальна мережа, для обміну короткими повідомленнями не більше 140 символів. Є можливість розміщення твітів на своїй сторінці, а також ретвітів зі сторінок інших користувачів. Функція створення груп відсутня, тому створювати обліковий запис потрібно виходячи з поставлених цілей, називаючи обліковий запис іменем конкретного користувача або назвою компанії. Обмеження в символах можна компенсувати наявністю зовнішніх посилань, що добре індексуються, на сторонні сайти. На кількість фоловерів (підписників подій компанії) помітно впливає обсяг та якість щодня постінгу.
Мережа створена у 2006 році. На сьогоднішній день загальна кількість аудиторії становила понад 40 мільйонів користувачів. Найбільшою популярністю мережа користується у жінок, а найвищий відсоток склали користувачі від 35 років і старше, за родом зайнятості фахівці та працівники.
Завдяки соціальній мережі Twitter компанія може підвищити свій авторитет, привернути увагу потенційних клієнтів, розширити канали розповсюдження інформації про свої продукти/послуги та утримати набуту клієнтуру. Ця соціальна платформа має значно менше можливостей для розміщення контенту, але є ідеальним посередником для миттєвого оповіщення про актуальну інформацію фоловерів короткими повідомленнями.