Проаналізуємо активність
ваших конкурентів та
складемо медіаплан
Поінформуємо широку
аудиторію про ваш бренд
і популяризуємо його
Налаштуємо таргетовану
рекламу виключно
на вашу аудиторію
Гарантуємо залучення
живих підписників,
ніяких ботів
Забезпечимо зворотний зв'язок
з користувачами
та приріст продажів
Збільшимо природний
трафік вашого сайту
із соціальних мереж
Двома основними методами просування бізнесу в соціальних медіа є SMO и SMM.
SMO (Social Media Optimization) — це сукупність заходів, які безпосередньо спрямовані на залучення цільової аудиторії соціальних мереж на ваш сайт. Загалом SMO є оптимізацією сайту під соціальні мережі, тобто підвищення зручності користування вашим сайтом, підвищення його привабливості для аудиторії соціальних мереж та сервісів. Основними інструментами інтеграції з соцмережами є встановлення на сайті віджетів і кнопок соціальних медіа, таргетована реклама в соцмережах.
SMM (Social Media Marketing) — це сукупність заходів, спрямованих на оптимальне представництво вашої комерційної діяльності у самих соціальних медіа. На відміну від SMO, цей метод не передбачає роботи з цільовою аудиторією на сторінках вашого сайту – це робота безпосередньо у соціальних мережах та сервісах.
Просування в соціальних мережах буде корисним у залученні клієнтів лише для тих компаній, чия цільова аудиторія широко представлена та активна у соціальних мережах. Якщо цільова аудиторія вашого бізнесу проводить час у соціальних медіа, то ваше представництво тут просто потрібне!
Основні переваги:
В яких напрямках ми працюємо:
Ми представимо ваш бізнес у наступних, популярних в Україні та ближньому зарубіжжі, соцсегментах інтернету:
Специфічні тематики:
Розміщення контенту в деяких тематиках може призвести до бана спільноти, про що вам слід знати заздалегідь. Також за даними тематиками виключається ведення таргетованої реклами та потребує індивідуального підходу до SMM. Контент розважального характеру має бути більшою мірою (75%), ніж інформація про продукт або послугу (25%), що знизить ймовірність. При цьому замовник має заздалегідь узгоджувати інформацію.
Вартість просування та нюанси роботи з подібними спільнотами обумовлюються в індивідуальному порядку.
Тематики, що потребують індивідуального підходу: