Редизайн сайту - це зміна графічного оформлення сайту на нове, більш актуальне та сучасне. Редизайн сайту час від часу проводиться всіма компаніями, що йдуть у ногу з часом.
Якщо дизайн
сайту морально
застарів
Якщо необхідно
покращити
навігацію сайтом
Якщо необхідно
розширити
функціонал
Якщо необхідно
повний ребрендинг
бізнесу
Якщо редизайн
не проводився
більше 2 років
1.1 Заповнення брифу на редизайн сайту:
постановка цілей та завдань проекту замовником
та консультація щодо проекту
1.2 Узгодження нового дизайну та
функціоналу сайту
(базовий та повний редизайн)
1.3 Оголошення попередніх
термінів та вартості редизайну
на основі заповненого брифу
2.1. Передплата 1000 грн. та
складання технічного завдання (ТЗ)
з дизайну та функціоналу
2.2. Підписання договору
на редизайн сайту
2.3.Внесення оплати у розмірі 50%
від загальної вартості робіт
3.1. Створення дизайн-макетів
відповідно до
технічним завданням
3.2. Внесення змін дизайну до
відповідно до зауважень замовника
3.3. Затвердження готового дизайну
замовником
3.4. Внесення оплати у розмірі 30%
від загальної вартості робіт
4.1. Реалізація затвердженого
редизайну на
тестовому хостингу
4.2. Внесення правок відповідно
із зауваженнями замовника
4.3. Затвердження готового редизайну
сайту замовником
4.4. Внесення оплати у розмірі 20%
від загальної вартості робіт
4.5. Розміщення сайту з готовим
редизайном на сервері замовника
До: Статичний сайт, що не продає користувачам мобільних пристроїв
Після: Адаптивний сайт, що продає користувачам мобільних пристроїв
До: Статичний дизайн був незручний у користуванні з мобільних пристроїв
Після: Адаптивний дизайн став зручним у користуванні з мобільних пристроїв.
Редизайн сайту – це зміна графічного оформлення сайту на нове, більш актуальне та сучасне. Редизайн сайту час від часу проводиться всіма компаніями, що йдуть у ногу з часом. Причин тому може бути кілька:
Редизайн може бути як малопомітним (зміна плавності ліній, коригування колірної гами, усунення або додавання деяких графічних елементів) так і абсолютно кардинальним (цілком новий стиль, абсолютно інші кольори, принципи оформлення і т.д.).
Головна мета редизайну – відобразити поточні погляди компанії, наголосити на нових досягненнях, удосконалити самопрезентацію бренду, вийти на новий рівень спілкування з користувачем.
Згодом будь-який, навіть розроблений професіоналами стиль застаріває, змінюється соціальна позиція компанії, розвивається структура та споживчий сервіс. Щоб відповідати вимогам часу, необхідно регулярно оновлювати та доповнювати корпоративний вигляд, залишати за непотрібними елементами, замінюючи їх свіжими, актуальними ідеями.
Редизайн дозволить сайту знову відповідати часу, корпоративним цілям та споживчим очікуванням. Сучасний редизайн допоможе підтримати чи правильно скоригувати імідж компанії, виділить її на тлі конкурентного середовища, допоможе зберегти інтерес покупців.
Редизайн сайту - хороший спосіб розпочати новий етап у житті компанії, підкреслити перехід до нових цінностей, або до нової якості їх підтримки, або просто збільшити рівень комфортності відвідувачів на сайті.