Україна +38
0630303666
Підпишіться на нові статті

Блог компанії

Просування магазину стероїдів та анаболиків на західний ринок
18.05.2023

Для бодібілдерів, пауерліфтерів та багатьох інших спортсменів від любителів до професіоналів курси анаболіків є невід'ємною частиною спорту. Стероїди мають великий попит, але через законодавчі обмеження в країнах Європи та Америки покладатися у продажах через Google припадає тільки на SEO.

SEO просування сайту медичної лабораторії та діагностики
09.01.2023

Одна з найпопулярніших ніш у медичній тематиці, лабораторні дослідження, активно насичується та конкуренція зростає експоненційно. SEO в даній ніші є ключовим джерелом пошукового трафіку, що продає. При цьому на сьогоднішній день рівень опрацьованості пошукової оптимізації топових сайтів бажає кращого. Нижче розглянемо, як саме просунути сайт в ТОП у ніші мед лабораторій в Україні та досягти кращого SEO у галузі.

SEO просування сайту у тематиці ескорт послуг (адалт)
15.12.2022

Найдавніша професія, як і інші послуги, що задовольняють основний інстинкт, були й матимуть колосальний попит. І онлайн не виняток, адже навіть за відкритими джерелами можна легко підрахувати, що від усього інтернет-серфінгу у світі частка 4-5% незмінно дістається саме adult.

Як і навіщо реєструватися в Google My Business
20.09.2021

Цікавлячись тією чи іншою компанією, користувачі в першу чергу звертаються до Google. Найчастіше людей цікавить чітка інформація: адреса, час роботи, перелік послуг тощо. Тому бути у пошуковій системі для бізнесу дуже важливо. Так, створення сайту та його просування необхідні, але впізнаваності та довіри потенційних клієнтів складно домогтися без реєстрації в онлайн-каталогах. І Google My Business по праву вважається найпопулярнішим серед таких сервісів.

Знати про існування Гугл Мій Бізнес мало. Потрібно ще зрозуміти, яким чином відбувається додавання компанії до каталогу, верифікація даних та оптимізація бізнес-сторінки. Про все це варто поговорити докладніше, що ми зробимо в цій статті.

Мануал із написання SEO контенту для розкрутки сайту
06.09.2021

Коли в рядок Гугла вводиться запит, пошукова система дає результат у вигляді переліку сайтів. Не можна не помітити, що всі ці сайти розміщені в певному порядку: одні займають верхні позиції, інші розташовані нижче. Висновок один – сайти, які показані у перших рядках, найкраще відображають запит. Це досягається за допомогою якісних СЕО-текстів. У цій статті ми розповімо, як правильно писати текстовий SEO-контент.

Оптимізація сайту магазину під просування містами (за запитами з топонімами)
26.05.2021

Як оптимізувати інтернет-магазин під просування по конкретним регіонам, містами (найчастіше обласними центрами і рідше невеликими містами з області, в основному за передмістям) залежить рівень конкуренції в конкретному регіоні, а також від бажаного охоплення (кількість таких регіонів у просування).

Оптимізація під просування інтернет-магазину по всій Україні
21.05.2021

Через активний розвиток поштових сервісів в Україні більшість інтернет-магазинів у найкоротший термін можуть поставити свої товари в будь-який найвіддаленіший куточок країни. Внаслідок чого більшість власників інтернет-магазинів прагнуть просування по всій країні. При цьому такого результату за фактом досягається одиницями із сотень претендентів - не враховуються всі 3 ключові складові охоплення всієї географії!В результаті найчастіше результат досягається лише по окремих областях, в основному по регіону локації бізнесу.

Як не допустити канібалізм ключових слів в оптимізації інтернет-магазину
05.05.2021

Канібалізм ключових слів - це внутрішня конкуренція сторінок сайту в ранжируванні по одних і тих же ключових фразах внаслідок неефективної кластеризації пошукових запитів на сторінках приземлення. Виявиться така проблема може відразу, а може й з часом.

SEO-оптимізація картки товару під максимальне охоплення семантики
23.04.2021

Перед стартом робіт з підбору семантики для картки товару потрібно визначитися, чи варто взагалі акцентувати її на просуванні, тобто оцінити пошуковий попит своїх карток товарів. Попит може бути достатнім чи умовно взагалі жодного. Саме пошуковий попит на конкретний товар визначає якою буде семантика картки товару вашого магазину, чи варто на неї наголошувати в просуванні чи ні - один із базових аспектів стратегії просування інтернет-магазину. Давайте розглянемо це питання на прикладі просування інтернет-магазину взуття.

Ма Хуатен: шлях найбагатшого бізнесмена у китайському IT
10.05.2019

Важко знайти успішнішого китайського підприємця, ніж Ма Хуатен, якому вдалося створити дієздатний клон західного бізнес-проекту та адаптувати його під потреби китайського ринку. Багато хто намагався наслідувати його приклад, проте їхні спроби далекі від ідеалу. Поні Ма – чудовий приклад для наслідування, який не перестає еволюціонувати і показувати все більш вражаючі результати для китайських бізнес-проектів. Прямо зараз розберемо його секрети успішності і спробуємо зрозуміти, як він зміг отримати понад 45 мільярдів доларів, судячи з даних журналу Forbes.

Windows 7: офіційна підтримка продовжена до 2023 року
26.04.2019

Будь-хто, хто зацікавлений у продовженні використання Windows 7, незабаром має звернутися за розширеною підтримкою. Windows 7 Extended Security Updates (ESU) хороші для компаній, які не хочуть переходити на Windows 10 або не керуватимуть міграцією до кінця дати підтримки і тому потребують перехідного рішення. Розширене оновлення безпеки доступне з 1 квітня 2019 року.

ТОП-5 документальних фільмів про геніальних бізнесменів
19.04.2019

Незважаючи на те, що кінематограф більшою мірою розважає глядачів захоплюючими сюжетами та неординарними персонажами, існує чимало кінострічок, здатних навчити чогось нового та корисного. Це не лише уроки того, як потрібно змінити своє життя, а й методики для створення масштабної бізнес імперії. Чи вважаєте, що це неможливо? У такому разі представляємо вам ТОП-5 документальних фільмів про геніальних бізнесменів, які одного разу змінили не лише своє життя, а й життя мільйонів людей у всьому світі!

Як отримати дешеву рекламу у Facebook, не жертвуючи якістю?
01.03.2019

Коли ви займаєтеся рекламою на Facebook або будь-яким іншим видом реклами, ваша мета не полягає в тому, щоб отримати виграш прямо з воріт. Зазвичай цього немає. Ваша мета полягає в тому, щоб знайти певну подобу тяги і почати збільшувати числа з часом, підшукуючи ключові місця для оптимізації.

Еволюція Haier: як китайцям вдалося перетворити збиткове підприємство на глобальний бізнес-проект?
15.02.2019

Китайські моделі ведення бізнесу набувають все більшої популярності на Заході. Втім, це цілком природно для будь-якого бізнесмена, який має намір стати успішним у своїй справі. Необхідно завжди аналізувати успішні моделі, розбирати по поличках усі недоліки та переваги тих чи інших рішень, а далі думати над тим, як запровадити найкращі якості сторонніх проектів на користь своєму бізнесу.

Особливості соціальної платформи Amazon Spark
22.08.2017

Амазон, що вже давно має статус гіганта електронної комерції, придумав спосіб, як полегшити для споживачів процес розлучення з грошима. Компанія сміливо зробила крок у світ соціальних мереж, запустивши в липні минулого року платформу Amazon Spark.

4 навички, необхідні для запуску стартапу
19.12.2016

Підстава власної компанії вселяє різні романтичні ідеї: створення зручного робочого розпорядку дня, відсутність необхідності працювати понаднормово, відчуття принади керівного посту.

Локальна SEO: чи можуть ваші клієнти знайти вас? [інфографіка]
09.09.2016

Безпечні кольори для вашого сайту: все, що потрібно знати про Web Safe Colors
18.12.2015

«Безпечні», Web Safe або Browser Safe кольори – це палітра, що складається з 216 відтінків, які відображаються максимально точно незалежно від монітора комп'ютера або вибраного браузера, здатного відображати принаймні 8-бітний колір (256 кольорів). Причина наявності в палітрі лише 216 замість максимальних 256 кольорів полягає в тому, що саме ці основні кольори відображаються на всіх комп'ютерах однаково.

Подпишитесь на новые статьи