Україна +38
0630303666
Підпишіться на нові статті

Оптимізація

Оптимізація сайту магазину під просування містами (за запитами з топонімами)
26.05.2021

Як оптимізувати інтернет-магазин під просування по конкретним регіонам, містами (найчастіше обласними центрами і рідше невеликими містами з області, в основному за передмістям) залежить рівень конкуренції в конкретному регіоні, а також від бажаного охоплення (кількість таких регіонів у просування).

Оптимізація під просування інтернет-магазину по всій Україні
21.05.2021

Через активний розвиток поштових сервісів в Україні більшість інтернет-магазинів у найкоротший термін можуть поставити свої товари в будь-який найвіддаленіший куточок країни. Внаслідок чого більшість власників інтернет-магазинів прагнуть просування по всій країні. При цьому такого результату за фактом досягається одиницями із сотень претендентів - не враховуються всі 3 ключові складові охоплення всієї географії!В результаті найчастіше результат досягається лише по окремих областях, в основному по регіону локації бізнесу.

Як не допустити канібалізм ключових слів в оптимізації інтернет-магазину
05.05.2021

Канібалізм ключових слів - це внутрішня конкуренція сторінок сайту в ранжируванні по одних і тих же ключових фразах внаслідок неефективної кластеризації пошукових запитів на сторінках приземлення. Виявиться така проблема може відразу, а може й з часом.

SEO-оптимізація картки товару під максимальне охоплення семантики
23.04.2021

Перед стартом робіт з підбору семантики для картки товару потрібно визначитися, чи варто взагалі акцентувати її на просуванні, тобто оцінити пошуковий попит своїх карток товарів. Попит може бути достатнім чи умовно взагалі жодного. Саме пошуковий попит на конкретний товар визначає якою буде семантика картки товару вашого магазину, чи варто на неї наголошувати в просуванні чи ні - один із базових аспектів стратегії просування інтернет-магазину. Давайте розглянемо це питання на прикладі просування інтернет-магазину взуття.

Подпишитесь на новые статьи