Україна +38
0630303666
Запросити
комерційну пропозицію

SEO аудит + юзабіліті аудит сайту

  • от 6000 грн
  • 2-4 недели
Роботи з SEO аудиту
  • 1. Формуємо оптимальне семантичне ядро ​​і розподіляємо його на сторінках приземлення (кластеризуємо семантичне ядро)
  • 2. Перевіряємо сайт на наявність афіліатів, вносимо рекомендації щодо усунення
  • 3. Аналізуємо коректність роботи сервера, у тому числі файлів htaccess та robots.txt
  • 4. Аналізуємо внутрішнє перелінкування, ефективність навігації та структури сайту, у тому числі карту сайту
  • 5. Тестуємо швидкість роботи сайту та обробку основних помилок, вносимо відповідні рекомендації
  • 6. Аналізуємо унікальність та якість метаданих, заголовків та текстів, зображень на сайті, вносимо рекомендації щодо їх оптимізації
  • 7. Аналізуємо сайт на наявність вірусів, прихованих вихідних посилань
  • 8. Аналізуємо оптимізацію html розмітки сайту та вносимо практичні рекомендації
  • 9. Збираємо дані щодо зовнішньої маси посилань, аналізуємо їх і вносимо необхідні та бажані коригування
  • 10. Проводимо аналіз коректності підключення та роботи систем аналітики та сервісів для вебмайстрів
Роботи з використання аудиту
  • 1. Аналізуємо актуальність дизайну, вносимо рекомендації щодо редизайну
  • 2. Проводимо аналіз кросбраузерності (тестуємо коректність відображення сайту в різних браузерах)
  • 3. Тестуємо адаптивність сайту, коректність відображення на різних пристроях (персональний комп'ютер, планшет, смартфон)
  • 4. Аналізуємо структуру та навігацію сайту на предмет зручності та простоти користування, логічності структури
  • 5. Аналізуємо контент сайту (текстовий та графічний вміст) на предмет коректності розташування та зручності сприйняття
  • 6. Аналізуємо основний функціонал сайту (онлайн підтримка, форми підписки, реєстрації, замовлення) щодо їх привабливості, простоти використання
  • 7. Аналізуємо продаючі якості цільових сторінок сайту, вносимо рекомендації щодо акцентування уваги на вчиненні цільової дії
  • 8. Аналізуємо юзабіліті кошика сайту, етапи оформлення замовлення через кошик

SEO-аудит сайту – це комплексний аналіз зовнішніх та внутрішніх факторів пошукового ранжування сайту. Внутрішні фактори – це технічні аспекти сайту, що впливають на сумісність із пошуковими системами. Зовнішні чинники - це зовнішня маса посилань, що також впливає на просування.

 

Для досягнення максимального ефекту від просування бізнес-сайту в Інтернеті попередній SEO-аудит не можна переоцінити. SEO-аудит в першу чергу спрямований на виявлення слабких сторін сайту і служить базою для подальшого просування.

 

Юзабіліті аудит (usability audit) у свою чергу спрямований на вивчення сприйняття користувачем інформаційного вмісту сайту та виявлення проблем у зручності роботи із сайтом.

 

Юзабіліті-аудит сайту одноразова робота, необхідна для сайтів, що вимагають підвищення зручності користування сайтом, підвищення лояльності з боку цільової аудиторії, підвищення конверсії (відсоток здійснення користувачами цільової дії, наприклад, здійснення замовлення). Жоден комерційний сайт не досягає максимального комерційного ефекту від реклами та просування без відповідного рівня використання. Поліпшення юзабіліті допомагає збільшити дохід за постійного маркетингового бюджету, оскільки безпосередньо впливає збільшення конверсії відвідувачів у покупців.

 

Основним завданням SEO-аудиту є виявлення ключових помилок та недоліків сумісності сайту з роботою пошукових систем, визначення конкретного переліку робіт з внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайту. SEO-аудит буде корисним для всіх веб-сайтів, орієнтованих на органічний канал пошукового трафіку, сайтів, в рамках яких є можливість реалізації отриманих рекомендацій.

 

В результате SEO-аудита вы получаете многостраничный документ со списком найденных ошибок и подробными рекомендациями по их исправлению, улучшению видимости вашего сайта поисковыми системами. Сбор информации по вашему сайту производится при помощи целого ряда профессиональных программ, после чего специалист анализирует эти данные в индивидуальном для каждого сайта порядке, резюмирует данные и предлагает оптимальные для вашего сайта решения. SEO-аудит как документ может быть предоставлен клиенту как в электронном, так и в печатном варианте. Стоимость проведения анализа определяется сложностью и объемом самого анализируемого сайта и оценивается индивидуально.

 

У свою чергу юзабіліті аудит сайту відповість на наступні питання:

 

  • Чому сайт мало продає, тоді як відвідуваність задовільна (низька конверсія)?
  • Чи легко відвідувачі знаходять потрібну інформацію на сайті, чи відповідає ця інформація інтересам цільової аудиторії?
  • Чи зручно користуватися формами заявок та оформлення замовлень, а також іншими сервісами сайту?
  • Чому проглядається так мало сторінок сайту і так мало часу проводиться користувачем на сайті?
  • Які веб-сторінки непривабливі, складні для сприйняття користувача чи просто незрозумілі?
  • Як саме можна підвищити ефективність сайту?

 

Що ми зробимо для вас