Україна +38
0630303666
Запросити
комерційну пропозицію
Instagram
Просування в Instagram
Реклама в Instagram
Кросспостинг в Facebook
Facebook
Просування в Facebook
Реклама в Facebook
Кросспостинг в Instagram
Linkedin
Просування в Linkedin
Реклама в Linkedin
Telegram
Просування в Telegram
Twitter
Просування в Twitter
Pinterest
Просування в Pinterest
YouTube
Просування в YouTube
Реклама в YouTube

Просування групи, спільноти у Вконтакті

Кейс по імміграційному центру
  • у 45 разів

    збільшено
    кількість
    підписників

  • у 45 разів

    збільшено
    охоплення
    підписників

  • у 150 разів

    збільшили
    кількість
    переглядів

  • у 34 рази

    збільшено
    залученість
    у публікації

Ознайомитись з кейсом
Кейс з виробника одягу
  • у 112 разів

    збільшено
    кількість
    підписників

  • у 512 разів

    збільшено
    охоплення
    підписників

  • у 158 разів

    збільшено
    залученість
    у публікації

  • у 220 разів

    збільшили
    кількість
    переглядів

Ознайомитись з кейсом
інші приклади робіт з просування у Вконтакті

Вконтакте - створена в 2006 році і з тих пір залишається найбільш поширеною соціальною мережею рунета за рахунок вільного доступу до аудіо, відео, фото, документів та інших матеріалів, що завантажуються в соцмережу. Вконтакте пропонує можливість додавати та завантажувати розважальний та пізнавальний у необмежених кількостях, що робить пошукову мережу найбільшим аудіо-відео сховищем рунета. Крім того, соціальна мережа активно використовується в процесі комунікацій, тут можна залучити нових клієнтів, інформувати їх про всі акції, конкурси та знижки. Зробити це можливо за рахунок створення свого облікового запису, публічної сторінки, групи чи заходу.

 

Середній вік користувачів соціальної мережі коливається від 19 до 25 років (школярі, студенти, молоді фахівці та службовці) із загальним обсягом аудиторії понад 97 мільйонів користувачів, серед яких більше жінок (на 6%). Соцмережа найпопулярніша в Білорусії, трохи менше в Україні та Росії, на третьому місці за популярністю в Казахстані та на 21 місці у світі.

 

Розкрутка спільноти або групи у Вконтакті відкриває чудові перспективи перед малим та середнім бізнесом, а саме:

 

  • багатомільйонна ЦА;
  • постійний контакт із потенційними клієнтами;
  • управління репутацією бренду, формування впізнаваності та лояльності;
  • розширені налаштування націлювання;
  • утримання клієнтів та отримання зворотного зв'язку.

 

 

Що таке індивідуальний дизайн?

 

 

Як виглядає таргетована реклама

 

 

докладніше про просування в інших соцмережах