-
у 45 разів
збільшено
кількість
підписників
-
у 45 разів
збільшено
охоплення
підписників
-
у 150 разів
збільшили
кількість
переглядів
-
у 34 рази
збільшено
залученість
у публікації
Ознайомитись з кейсом
-
у 112 разів
збільшено
кількість
підписників
-
у 512 разів
збільшено
охоплення
підписників
-
у 158 разів
збільшено
залученість
у публікації
-
у 220 разів
збільшили
кількість
переглядів
Ознайомитись з кейсом
інші приклади робіт з просування у Вконтакті
Вконтакте - створена в 2006 році і з тих пір залишається найбільш поширеною соціальною мережею рунета за рахунок вільного доступу до аудіо, відео, фото, документів та інших матеріалів, що завантажуються в соцмережу. Вконтакте пропонує можливість додавати та завантажувати розважальний та пізнавальний у необмежених кількостях, що робить пошукову мережу найбільшим аудіо-відео сховищем рунета. Крім того, соціальна мережа активно використовується в процесі комунікацій, тут можна залучити нових клієнтів, інформувати їх про всі акції, конкурси та знижки. Зробити це можливо за рахунок створення свого облікового запису, публічної сторінки, групи чи заходу.
Середній вік користувачів соціальної мережі коливається від 19 до 25 років (школярі, студенти, молоді фахівці та службовці) із загальним обсягом аудиторії понад 97 мільйонів користувачів, серед яких більше жінок (на 6%). Соцмережа найпопулярніша в Білорусії, трохи менше в Україні та Росії, на третьому місці за популярністю в Казахстані та на 21 місці у світі.
Розкрутка спільноти або групи у Вконтакті відкриває чудові перспективи перед малим та середнім бізнесом, а саме:
- багатомільйонна ЦА;
- постійний контакт із потенційними клієнтами;
- управління репутацією бренду, формування впізнаваності та лояльності;
- розширені налаштування націлювання;
- утримання клієнтів та отримання зворотного зв'язку.
Основна інформація (назва, вид спільноти, тематика, адреса сторінки) |
Опис спільноти (компанії) |
Контактна інформація (ел. адреса, веб-сайт, телефон) |
Розташування (адреса, позначка на карті) |
Дизайн сторінки (основне фото, обкладинка) |
Приваблива та інформативна для ЦА сторінка у фірмовому стилі |
Дизайн сторінки: надається 1 макет обкладинки та основний фотографії (250 грн.) |
Фірмовий шаблон для оформлення постів у Вконтакті (500 грн.) |
Дизайн групи: надається 1 макет меню та основний фотографії (750 грн.) |
 
Тариф «Базовий»
2400 грн.
|
Тариф «Продвинутий»
3200 грн.
|
сумарно 90 постів |
сумарно 60 постів
+ 30 коментарів
+ 10 відгуків
|
сумарно від 325 підписників |
сумарно від 600 підписників |
 
Тариф «Базовий+»
4000 грн.
|
Тариф «Продвинутий+»
4800 грн.
|
сумарно 90 постів |
90 постів
+ 60 коментарів
+ 20 відгуків
|
суммарно від 750 підписників |
суммарно від 1000 підписників |
Визначення цільової аудиторії (стаття, вік, сімейний стан, географія, інтереси) |
Проведення аналізу дизайну сторінки, внесення рекомендацій |
Складання програми просування (вимоги до контенту, медіа- та контент-план) |
Розробка стратегії просування та ведення сторінки |
Без розробки дизайну сторінки, групи та фірмового шаблону постів (Оплачується окремо) |
Без попереднього узгодження контенту до публікації (оплачується окремо) |
Щотижневий контент-план (узгодження протягом 1-2 днів) |
Внесення правок до щотижневого контент-плану 1-2 рази |
Щомісяця:
по 23 стандартних постів: новини на тему, розважальний та інформаційний контент |
Щомісяця:
по 23 стандартних постів + 15 коментарів + 5 відгуків |
Конкурс або розіграш із Вашими призами переможцям (щомісяця замість 2 постів) |
Конкурс або розіграш із Вашими призами переможцям (щомісяця замість 2 постів) |
Розсилка ЦА від 6000 запрошень підписатися на співтовариство, вступити до групи |
Розсилка ЦА від 10000 запрошень підписатися на співтовариство, вступити до групи |
Спілкування з підписниками спільнот та груп аналогічної тематики, запрошення вступити до групи |
Моніторинг співтовариств конкурентів та ресурсів новин: відстеження актуального контенту |
Інформування підписників спільноти про Ваші події та акції |
Контроль відгуків, коментарів постів та публікацій користувачів |
Комунікація з ЦА: відповіді на запитання користувачів |
Складений портрет потенційного споживача та ефективна стратегія просування |
Розширення бази потенційних клієнтів |
Просування сторінки у пошуку соцмережі та зростання активності учасників сторінки |
Налагодження зворотного зв'язку з ЦА та підвищення лояльності до бренду |
Щомісячні звіти про виконані роботи та отримані результати |
 
Реклама з оплатою за перехід на сайт |
Реклама з оплатою за перехід до спільноти |
Реклама з оплатою за залучення до публікації |
Репости у популярних групах (від 2 груп) |
До 3 оголошень в рамках рекламної кампанії |
Звітність з виконаних робіт та отриманих результатів |
Залучення потенційних клієнтів на сторінку, на сайт |
Інформування потенційних клієнтів про товар, послугу |
Підвищення впізнаваності бренду та стимулювання продажів |

