Україна +38
0630303666
Підпишіться на нові статті

SEO просування сайту медичної лабораторії та діагностики

4.9 из 5 на основе 14 оценок
09.01.2023

Одна з найпопулярніших ніш у медичній тематиці, лабораторні дослідження, активно насичується та конкуренція зростає експоненційно. SEO в даній ніші є ключовим джерелом пошукового трафіку, що продає. При цьому на сьогоднішній день рівень опрацьованості пошукової оптимізації топових сайтів бажає кращого. Нижче розглянемо, як саме просунути сайт в ТОП у ніші мед лабораторій в Україні та досягти кращого SEO у галузі.

У ТОП-10 в Києві та в інших найбільш конкурентних містах в Україні за найпопулярнішими цільовими запитами ми бачимо 2-3 мед агрегатори та 7-8 широкопрофільних та в основному вузькопрофільних сайтів лабораторій. Розглянемо виключно в рамках вимог SEO, що необхідно реалізувати для складання конкуренції топовим сайтам, будь то медичні агрегатори, сайти медичних центрів широкого профілю або сайти спеціалізованих медичних лабораторій.

Ключові складові SEO сайту лабораторії:

 

  1. максимально деталізований каталог аналізів;
  2. наскрізне суперменю та наскрізна навігація;
  3. лендинги під просування містами та районами великих міст;
  4. професійний контент і ведення блогу.

Структурований каталог аналізів

Кожен окремо взятий аналіз повинен мати свою сторінку, груповані аналізи мають бути об'єднані в категорії та підкатегорії за потреби — це максимальна глибина для окремо взятого аналізу у структурі. Робиться це для максимального охоплення семантики (семантичного ядра), оскільки найчастіше шукають послугу саме за назвою групи аналізів.

Очевидна навігація сайтом

Складна та нелогічна структура, глибокий рівень вкладеності кінцевих сторінок — нестача більшості, якщо не всіх сайтів лабораторій в Україні. Використовуйте суперменю для структурованого за категоріями та підкатегоріями каталогу аналізів – забезпечте наскрізними посиланнями та другим рівнем вкладеності усі SEO-лендинги. Якщо крім лабораторних аналізів ви пропонуєте інші послуги з діагностики, наприклад, УЗД, то обов'язково розподіліть і цю категорію досліджень зі спеціалізованих сторінок про кожен вид УЗД, що проводиться. Ця структура також повинна потрапити в суперменю, тому що в ньому повинні бути присутні всі сторінки сайту, що продають, а саме сторінки послуг. Меню з вибором міст надання послуг варто реалізувати окремо від каталогу, але також важливо зробити його наскрізним.

SEO оптимізація сайту лабораторії під просування у Києві та інших містах України

Величезний пошуковий трафік для лабораторії криється в запитах з топонімами: з назвами міст в першу чергу (запити типу «здати аналізи київ») і з назвами районів великих міст (запити типу «лабораторія на правому березі»). Таким чином, потрібно виділити спеціалізовані сторінки під просування по всіх містах, в яких лабораторія надає свої послуги. А в таких великих містах, як Київ, Харків та низка інших, також корисним буде створення сторінок просування під райони міста, попередньо переконавшись у наявності відповідної семантики. Якщо лабораторія надає додаткові послуги, крім самих аналізів, наприклад УЗД, то за наявності семантики (популярних запитів) за такими послугами також сильно допоможуть спеціалізовані сторінки під SEO.

Ведення блогу лабораторії

В останні роки алгоритми пошукової системи насамперед цінують контент. У випадку медичного контенту професіоналізм має ключове значення. Таким чином, у вас мають бути професіонали, які вміють писати, тому що звичайні копірайтери широкого профілю не підійдуть. Варіант вичитування та коригування вашим професіоналом того, що написав SEO-копірайтер можна одразу відкинути – толку від цього не буде. Навпаки теж вийде, оскільки кінцеві виправлення не професіонал вносити не може. Таким чином, єдино ефективним варіантом є надання семантики оптимізатором для написання статті професіоналом. Блоговий контент вміщує інформаційні статті, здатні збирати численний інформаційний трафік. За допомогою перелінкування з сторінками, що продають, блогові статті повинні будуть в кінцевому підсумку забезпечити додаткові продажі.

Ціна просування сайту медичної лабораторії в Україні

Мінімальна вартість комплексу робіт з пошукового просування такого проекту з урахуванням мінімально необхідного посилального бюджету становитиме від 700-1000 у.о. Для того, щоб вирватися в низку лідерів галузі в google.com.ua знадобиться від 1500-2000 у.о.

Обговорити аналогічний проект
Запросити безкоштовну консультацію з нашим фахівцем: залиште номер і ми зв'яжемося з вами для обговорення!
Подпишитесь на новые статьи