Україна +38
0630303666
Підпишіться на нові статті

Оптимізація сайту магазину під просування містами (за запитами з топонімами)

4.9 из 5 на основе 7 оценок
26.05.2021

Як оптимізувати інтернет-магазин під просування по конкретним регіонам, містами (найчастіше обласними центрами і рідше невеликими містами з області, в основному за передмістям) залежить рівень конкуренції в конкретному регіоні, а також від бажаного охоплення (кількість таких регіонів у просування).

З технічної точки зору оптимізацію під міста просування (запити з топонімами) з урахуванням конкуренції та бажаного охоплення можна розділити на такі SEO-технології, що принципово відрізняються:

  • оптимізація піддоменів під просування мегаполісами;
  • оптимізація підпапок під просування мегаполісами;
  • оптимізація клонів сторінок категорій під просування мегаполісами;
  • оптимізація основних сторінок категорій під просування максимально можливого охоплення міст;
  • оптимізація карток товарів під просування максимально можливого охоплення міст.

Розглянемо всі вищезазначені технології оптимізації в рамках сайтів, які конкурують в одній тематиці - меблева фурнітура.

Оптимізація піддоменів під просування містами

Найдорожчий та ресурсозатратний і при цьому потенційно найефективніший спосіб оптимізації всього каталогу разом з усім асортиментом товарів під просування під конкретний мегаполіс (регіон) – це створення піддомену. Оптимізація піддомену, розрахованого на просування під 1 конкретний регіон максимально проста в реалізації: всі сторінки каталогу та картки товарів оптимізуються виключно під 1 топонім (оптимізується ЧПУ, title, description, заголовок h1, контент та html розмітка – максимально повна оптимізація сторінок).

Приклад реалізації оптимізації піддомена під просування містом (наприклад, Дніпро): dp.viyar.ua/catalog/ruchki_mebelnye/

Оптимізація підпапок під просування містами

Оптимізація підпапки каталогу під конкретне місто настільки ж ефективна в оптимізації всього каталогу, як у випадку з оптимізацією піддомену. Єдина відмінність у тому, що підпапка не торкається карток товарів - вони будуть спільними для всіх підпапок каталогу по містах. Оптимізація підпапки, розрахованої на просування під 1 конкретний регіон, також проста в реалізації: всі сторінки каталогу в підпапці міста оптимізуються виключно під 1 топонім (можлива максимальна оптимізація сторінок під топонім).

Приклад реалізації оптимізації підпапки під просування містом (також Дніпро): epicentrk.ua/shop/dnepr/mebelnye-ruchki/

Оптимізація клонів сторінок категорій під просування містами

Оптимізація клонів сторінок каталогу (категорій) під просування по конкретному місту менш ефективно, ніж у разі просування підпапки при високій конкуренції. Дається взнаки недостатній обсяг сторінок каталогу, оптимізованих (релевантних) під конкретне місто. Якщо клонувати всі сторінки каталогу, оптимізувавши під конкретне місто , то результат вийде точно таким же, як при створенні підпапки під.В такому випадку, знову-таки не вдасться оптимізувати картки товарів під 1 місто, так як вони спільні для всіх клонів сторінок каталогу. максимально оптимізовані під топонім.

Приклад реалізації клонів сторінок каталогу під просування містом (Дніпро): abris.ua/mebelnaya-furnitura/mebelnye-ruchkikryuchki/ruchki-mebelnye/ruchki-dnepr

Оптимізація основних сторінок категорій під просування містами

Оптимізація сторінок каталогу (категорій) під просування одночасно по кількох великих містах (наприклад, Київ + Харків + Дніпро + Одеса) буде результативною лише у разі невисокої конкуренції в кожному з цих окремо взятих міст. Проблема в тому, що повної оптимізації під усі 4 міста з нашого прикладу не вийде: оптимізується ЧПУ, title, заголовка h1 під 4 топоніми нереалізована, тільки оптимізація description та контенту. У тематиці меблевої фурнітури конкуренція висока від подібної оптимізації толку не буде.

Оптимізація тих самих сторінок каталогу одночасно під 10 і більш маленьких міст за такою ж логікою буде результативною лише у разі вкрай низької конкуренції в кожному з цих окремо взятих міст. Проблема та сама - оптимізувати під усі 10+ топонімів вийде лише контент і те умовно, наприклад, за допомогою текстового блоку з простим перерахуванням цих міст.

Оптимізація карток товарів під просування містами

Так як у більшості випадків також, як і в тематиці, що розглядається, рівень конкуренції по товарах істотно нижчий, ніж рівень конкуренції за категоріями, то і неповної оптимізації карток товарів під кілька великих міст буде результативно. А ось оптимізація карток товарів під безліч дрібних міст вже недоцільно через відсутність відповідних пошукових запитів (семантики).

Подпишитесь на новые статьи