«Безпечні», Web Safe або Browser Safe кольори – це палітра, що складається з 216 відтінків, які...
Цікавлячись тією чи іншою компанією, користувачі в першу чергу звертаються до Google. Найчастіше...
Найдавніша професія, як і інші послуги, що задовольняють основний інстинкт, були й матимуть...
Для бодібілдерів, пауерліфтерів та багатьох інших спортсменів від любителів до професіоналів...
Важко знайти успішнішого китайського підприємця, ніж Ма Хуатен, якому вдалося створити...
Як оптимізувати інтернет-магазин під просування по конкретним регіонам, містами (найчастіше обласними центрами і рідше невеликими містами з області, в основному за передмістям) залежить рівень конкуренції в конкретному регіоні, а також від бажаного охоплення (кількість таких регіонів у просування).
З технічної точки зору оптимізацію під міста просування (запити з топонімами) з урахуванням конкуренції та бажаного охоплення можна розділити на такі SEO-технології, що принципово відрізняються:
Розглянемо всі вищезазначені технології оптимізації в рамках сайтів, які конкурують в одній тематиці - меблева фурнітура.
Найдорожчий та ресурсозатратний і при цьому потенційно найефективніший спосіб оптимізації всього каталогу разом з усім асортиментом товарів під просування під конкретний мегаполіс (регіон) – це створення піддомену. Оптимізація піддомену, розрахованого на просування під 1 конкретний регіон максимально проста в реалізації: всі сторінки каталогу та картки товарів оптимізуються виключно під 1 топонім (оптимізується ЧПУ, title, description, заголовок h1, контент та html розмітка – максимально повна оптимізація сторінок).
Приклад реалізації оптимізації піддомена під просування містом (наприклад, Дніпро): dp.viyar.ua/catalog/ruchki_mebelnye/
Оптимізація підпапки каталогу під конкретне місто настільки ж ефективна в оптимізації всього каталогу, як у випадку з оптимізацією піддомену. Єдина відмінність у тому, що підпапка не торкається карток товарів - вони будуть спільними для всіх підпапок каталогу по містах. Оптимізація підпапки, розрахованої на просування під 1 конкретний регіон, також проста в реалізації: всі сторінки каталогу в підпапці міста оптимізуються виключно під 1 топонім (можлива максимальна оптимізація сторінок під топонім).
Приклад реалізації оптимізації підпапки під просування містом (також Дніпро): epicentrk.ua/shop/dnepr/mebelnye-ruchki/
Оптимізація клонів сторінок каталогу (категорій) під просування по конкретному місту менш ефективно, ніж у разі просування підпапки при високій конкуренції. Дається взнаки недостатній обсяг сторінок каталогу, оптимізованих (релевантних) під конкретне місто. Якщо клонувати всі сторінки каталогу, оптимізувавши під конкретне місто , то результат вийде точно таким же, як при створенні підпапки під.В такому випадку, знову-таки не вдасться оптимізувати картки товарів під 1 місто, так як вони спільні для всіх клонів сторінок каталогу. максимально оптимізовані під топонім.
Приклад реалізації клонів сторінок каталогу під просування містом (Дніпро): abris.ua/mebelnaya-furnitura/mebelnye-ruchkikryuchki/ruchki-mebelnye/ruchki-dnepr
Оптимізація сторінок каталогу (категорій) під просування одночасно по кількох великих містах (наприклад, Київ + Харків + Дніпро + Одеса) буде результативною лише у разі невисокої конкуренції в кожному з цих окремо взятих міст. Проблема в тому, що повної оптимізації під усі 4 міста з нашого прикладу не вийде: оптимізується ЧПУ, title, заголовка h1 під 4 топоніми нереалізована, тільки оптимізація description та контенту. У тематиці меблевої фурнітури конкуренція висока від подібної оптимізації толку не буде.
Оптимізація тих самих сторінок каталогу одночасно під 10 і більш маленьких міст за такою ж логікою буде результативною лише у разі вкрай низької конкуренції в кожному з цих окремо взятих міст. Проблема та сама - оптимізувати під усі 10+ топонімів вийде лише контент і те умовно, наприклад, за допомогою текстового блоку з простим перерахуванням цих міст.
Так як у більшості випадків також, як і в тематиці, що розглядається, рівень конкуренції по товарах істотно нижчий, ніж рівень конкуренції за категоріями, то і неповної оптимізації карток товарів під кілька великих міст буде результативно. А ось оптимізація карток товарів під безліч дрібних міст вже недоцільно через відсутність відповідних пошукових запитів (семантики).
«Безпечні», Web Safe або Browser Safe кольори – це палітра, що складається з 216 відтінків, які...
Цікавлячись тією чи іншою компанією, користувачі в першу чергу звертаються до Google. Найчастіше...
Найдавніша професія, як і інші послуги, що задовольняють основний інстинкт, були й матимуть...
Для бодібілдерів, пауерліфтерів та багатьох інших спортсменів від любителів до професіоналів...
Важко знайти успішнішого китайського підприємця, ніж Ма Хуатен, якому вдалося створити...