«Безпечні», Web Safe або Browser Safe кольори – це палітра, що складається з 216 відтінків, які...
Цікавлячись тією чи іншою компанією, користувачі в першу чергу звертаються до Google. Найчастіше...
Найдавніша професія, як і інші послуги, що задовольняють основний інстинкт, були й матимуть...
Одна з найпопулярніших ніш у медичній тематиці, лабораторні дослідження, активно насичується...
Важко знайти успішнішого китайського підприємця, ніж Ма Хуатен, якому вдалося створити...
Коли ви займаєтеся рекламою на Facebook або будь-яким іншим видом реклами, ваша мета не полягає в тому, щоб отримати виграш прямо з воріт. Зазвичай цього немає. Ваша мета полягає в тому, щоб знайти певну подобу тяги і почати збільшувати числа з часом, підшукуючи ключові місця для оптимізації.
Вирізайте рекламу з поганим рейтингом кліків
Почнемо з базових речей. Ви ж чудово знаєте, скільки коштує реклама у Фейсбуці – явно недешево! Перейдіть до своїх звітів у менеджері оголошень та подивіться на місця розміщення, які коштують вам надто багато грошей. Наприклад, якщо ви орієнтуєтеся на вік від 18 до 65 років (сподіваємося, що ні), ви можете побачити, які вікові сегменти найефективніші для ваших оголошень.
Якщо ви прокручуєте свою стрічку новин на Facebook, іноді вам буде траплятися ефективна реклама у Фейсбуці або успішні пости, яким тисячі людей ставлять лайки і активно діляться з іншими користувачами. Деякі можуть подумати – як ми змогли туди потрапити? Тому що для них, можливо, доведеться добре постаратися чи покладатися на удачу, щоби зібрати навіть 10 лайків або 10 перепостів на рекламі.
Ключ у наступному: ви хочете переконатися, що ви просуваєте лише одну конкретну посаду. Часто люди роблять 10 різних наборів оголошень тому, що хочуть спробувати різні варіанти або різні типи націлювання. Але натомість ви хочете показувати лише одну рекламу. Таким чином, ви можете дозволити цій залученості наростити лише один пост.
Зображення набагато важливіші, ніж ви думаєте
Ще одна річ, на яку ви повинні почати дивитися інакше – це зображення. Після того, як ваше оголошення показувалося деякий час, ви помітите, що ті самі люди бачать його знову і знову. Коли ви зможете максимально наблизити частоту до одиниці, ви помітите, що ваші витрати на рекламу є нижчими.
Для цього необхідно постійно завантажувати нові зображення. Ми знаємо, що це справді просто, але ви будете шоковані тим, як багато людей цього не роблять. Facebook показує частоту. Отже, якщо частота починає ставати занадто високою, ви помітите, що почнете платити за цю рекламу нечувані гроші. Подумайте самі, якщо ви продовжуєте переглядати те саме оголошення знову і знову, і ви ніколи не натискаєте на нього в першу чергу, навіщо вам натискати на нього пізніше? Швидше за все, ви не будете. Тому вам необхідно постійно коригувати ваші зображення, і тоді безкоштовна реклама в соціальних мережах стане для вас більш реальною.
Чи можете автоматизувати свою рекламу?
Якщо весь цей інтуїтивний маркетинг звучить трохи жахливо, завжди знайдеться програмний інструмент, який автоматично відключає рекламу чи сегменти, що працюють неефективно.
AdEspresso дозволяє створювати багато різних варіантів одночасно. Вони в основному будуть вносити різні зміни для ваших заголовків, зображень та всього, що ви хочете протестувати. Потім ви зможете просто встановити певні порогові значення для мінімальної CPA, і якщо ваша CPA стане занадто високою, вона автоматично відключиться. У будь-якому випадку, він автоматично оптимізуватиметься для вас і покаже, що виграє з часом.
Ще одне чудове програмне рішення для реклами – Qwaya. Qwaya та AdEspresso дуже схожі. AdEspresso має дійсно хороший контент для реклами на Facebook і реклами в цілому. З цими інструментаріями ви більше не ставитимете питання про те, як зробити рекламу в Facebook дешево і ефективно.
Якщо ви збираєтеся створювати рекламу в наступних масштабах (5-6 оголошень за один раз для оперативного тестування результатів), не обмежуйтесь однією, а потім зверніться до свого дизайнера і попросіть його зробити ще одну. Щиро кажучи, дизайнери ненавидять рекламні банери, і вони легко погодяться на все, що завгодно, крім рекламних банерів! Натомість ви можете дізнатися більше про Design Pickle, який складає 370 доларів на місяць для необмеженої кількості дизайнів.
«Безпечні», Web Safe або Browser Safe кольори – це палітра, що складається з 216 відтінків, які...
Цікавлячись тією чи іншою компанією, користувачі в першу чергу звертаються до Google. Найчастіше...
Найдавніша професія, як і інші послуги, що задовольняють основний інстинкт, були й матимуть...
Одна з найпопулярніших ніш у медичній тематиці, лабораторні дослідження, активно насичується...
Важко знайти успішнішого китайського підприємця, ніж Ма Хуатен, якому вдалося створити...