«Безпечні», Web Safe або Browser Safe кольори – це палітра, що складається з 216 відтінків, які...
Цікавлячись тією чи іншою компанією, користувачі в першу чергу звертаються до Google. Найчастіше...
Найдавніша професія, як і інші послуги, що задовольняють основний інстинкт, були й матимуть...
Одна з найпопулярніших ніш у медичній тематиці, лабораторні дослідження, активно насичується...
Важко знайти успішнішого китайського підприємця, ніж Ма Хуатен, якому вдалося створити...
Коли в рядок Гугла вводиться запит, пошукова система дає результат у вигляді переліку сайтів. Не можна не помітити, що всі ці сайти розміщені в певному порядку: одні займають верхні позиції, інші розташовані нижче. Висновок один – сайти, які показані у перших рядках, найкраще відображають запит. Це досягається за допомогою якісних СЕО-текстів. У цій статті ми розповімо, як правильно писати текстовий SEO-контент.
Що потрібно знати власникам сайтів?
Багато людей вважають за краще зібрати «свою» команду, яка відповідає за ведення сайту. Раціональне зерно в цьому є – свій фахівець гарантовано розуміє «внутрішню кухню» бізнесу, чудово орієнтується у продукції та знає на зубок умови співпраці. Але чи це дає можливість SEO-просування за допомогою текстів? – Іноді пропонує, якщо співробітник орієнтується в базових правилах написання з використанням ключових фраз. Якщо ж людина не знає принципів створення сеотекстів, краще найняти професійного копірайтера з боку. А якщо ви все-таки вирішили наповнити сайт власними силами, скористайтеся нашими рекомендаціями.
Не варто пояснювати, що суцільні простирадла, які складаються навіть із правильно підібраних слів, читати складно. Дотримуйтесь таких правил:
Посилальний текст позитивно впливає ранжування. Зазвичай посилання веде на якусь сторінку сайту. Головне правило: анкор повинен бути «в тему», тобто містити запит, що просувається. Якщо посилальний текст не відповідатиме запиту, він стане «холостим» – пошуковик ніяк на нього не відреагує.
Контент не повинен бути перевантажений ключовими фразами. Нудота тексту – це співвідношення найчастіше використаних слів до загального обсягу. Перевіряють цей показник за допомогою спеціальних онлайн-сервісів. Найчастіше для перевірки використовують сайт advego.ru. – тут не лише дається загальний % входження, але дані щодо кожного конкретного ключового слова.
Поняття унікальності зрозуміліше. Текст у будь-якому випадку має бути оригінальним, а не скопійованим з іншого ресурсу. Перевірити унікальність можна на сервісах Advego, istio.com, text.ru та ін. Оптимальна цифра – не менше 90%.
Вода, насправді, є зайвими уточненнями, без яких текст не стає менш інформативним. Якщо водність перевищує норму – погано. «Зневоднений» текст – також недобре, оскільки під час читання він буквально «скрипить на зубах». Ще нещодавно вважалося, що з того ж таки сервісу текст.ру норма води – 10-15%. Але зараз алгоритми перевірки змінилися, і сервіс вважає водою навіть прийменники. Тому % можна збільшити до 5 одиниць.
Про шаблонні фрази поговоримо докладніше. Досвідчені копірайтери мають свій список словосполучень, які в жодному разі не використовують у тексті. Повірте, контент не постраждає, якщо з нього прибрати:
Не варто робити надлишкову мову (приклад: найбільш оптимальний варіант, досвідчений професіонал, додатковий приємний бонус). Уникайте повторення синонімів в одному реченні.
Пошукові системи мають вимоги до якості тексту. Під час написання СЕО-контенту фахівці дотримуються:
Кількість ключових фраз, що рекомендується, – 3-4 на кожні 2000 символів (без пробілів) тексту. Використовуйте синоніми як шлейф. Наприклад, запит «купити авто» можна ще кілька разів вжити, але вже в такому вигляді: придбати автомобіль, купити машину. Добре діє згадка географічних назв (купити авто в Києві, замовити автомобіль в Україні).
Варто поговорить і про типи входжень:
Ще одна порада: використовуйте абревіатури – пошукові системи їх прирівнюють до повної назви, але запамленість тексту виразно знижується. Найважливіші ключові фрази мають бути запроваджені на початок тексту, а найчастіший ключ – у перший абзац.
Визнайте принцип: текст пишеться для людей. Для пошукових роботів «заправляйте» інформацію ключами, але намагайтеся вписувати їх природно.
Впроваджуйте найчастіші запити в заголовки та підзаголовки. Не пишіть занадто багато – для опису категорії інтернет-магазину (а саме тут СЕО-тексти особливо важливі) достатньо від 2000 до 2500 символів без пробілів. Можна збільшити текст до 4000 символів, але на ранжування це не вплине. Хоча читачі інформативні матеріали люблять більше, ніж «сухі» виклади.
Не треба намагатися написати про те, чого немає – прикрасити можна, але так, щоб це не впадало в око. Вивчайте тексти перших позицій видачі, робіть висновки та дотримуйтесь їх. Не використовуйте складні шрифти та дотримуйтесь інтервалів.
Додайте комерційну складову до загальної інформації – для цього вписуйте слова «купити», «ціна», «продаж», «замовити», «інтернет-магазин» та ін.
СЕО-текст має продавати! Тому важливо описувати в ньому відповіді на питання, переваги товару і вигоди купівлі, що часто задаються. І найважливіше: жодних граматичних та пунктуаційних помилок.
«Безпечні», Web Safe або Browser Safe кольори – це палітра, що складається з 216 відтінків, які...
Цікавлячись тією чи іншою компанією, користувачі в першу чергу звертаються до Google. Найчастіше...
Найдавніша професія, як і інші послуги, що задовольняють основний інстинкт, були й матимуть...
Одна з найпопулярніших ніш у медичній тематиці, лабораторні дослідження, активно насичується...
Важко знайти успішнішого китайського підприємця, ніж Ма Хуатен, якому вдалося створити...