Україна +38
0630303666
Підпишіться на нові статті

Мануал із написання SEO контенту для розкрутки сайту

4.9 из 5 на основе 15 оценок
06.09.2021

Коли в рядок Гугла вводиться запит, пошукова система дає результат у вигляді переліку сайтів. Не можна не помітити, що всі ці сайти розміщені в певному порядку: одні займають верхні позиції, інші розташовані нижче. Висновок один – сайти, які показані у перших рядках, найкраще відображають запит. Це досягається за допомогою якісних СЕО-текстів. У цій статті ми розповімо, як правильно писати текстовий SEO-контент.

Що потрібно знати власникам сайтів?

Багато людей вважають за краще зібрати «свою» команду, яка відповідає за ведення сайту. Раціональне зерно в цьому є – свій фахівець гарантовано розуміє «внутрішню кухню» бізнесу, чудово орієнтується у продукції та знає на зубок умови співпраці. Але чи це дає можливість SEO-просування за допомогою текстів? – Іноді пропонує, якщо співробітник орієнтується в базових правилах написання з використанням ключових фраз. Якщо ж людина не знає принципів створення сеотекстів, краще найняти професійного копірайтера з боку. А якщо ви все-таки вирішили наповнити сайт власними силами, скористайтеся нашими рекомендаціями.

Структура SEO текстів чи як зробити матеріал читабельним?

Не варто пояснювати, що суцільні простирадла, які складаються навіть із правильно підібраних слів, читати складно. Дотримуйтесь таких правил:

  • завжди давайте тексту заголовок у тегу <h1>;
  • використовуйте підзаголовки <h2> та <h3>;
  • головне інформаційне посилання давайте на початку;
  • діліть текст на абзаци – зазвичай радять розбивати кожні 3 рядки, ідеально якщо в абзаці буде до 500 символів;
  • на кожну 1000 символів має бути хоча б 1 підзаголовок;
  • додавайте до тексту списки (марковані чи нумеровані) із переліком важливих фактів, переваг продукції;
  • вирівнюйте текст по лівому краю – так читач сприйматиме його краще;
  • не забувайте про таблиці та картинки.

 

Роль перелінкування в написанні SEO контенту

Посилальний текст позитивно впливає ранжування. Зазвичай посилання веде на якусь сторінку сайту. Головне правило: анкор повинен бути «в тему», тобто містити запит, що просувається. Якщо посилальний текст не відповідатиме запиту, він стане «холостим» – пошуковик ніяк на нього не відреагує.

Поняття нудоти та унікальності СЕО текстів

Контент не повинен бути перевантажений ключовими фразами. Нудота тексту – це співвідношення найчастіше використаних слів до загального обсягу. Перевіряють цей показник за допомогою спеціальних онлайн-сервісів. Найчастіше для перевірки використовують сайт advego.ru. – тут не лише дається загальний % входження, але дані щодо кожного конкретного ключового слова.

Поняття унікальності зрозуміліше. Текст у будь-якому випадку має бути оригінальним, а не скопійованим з іншого ресурсу. Перевірити унікальність можна на сервісах Advego, istio.com, text.ru та ін. Оптимальна цифра – не менше 90%.

Вода та шаблонні фрази у SEO текстах

Вода, насправді, є зайвими уточненнями, без яких текст не стає менш інформативним. Якщо водність перевищує норму – погано. «Зневоднений» текст – також недобре, оскільки під час читання він буквально «скрипить на зубах». Ще нещодавно вважалося, що з того ж таки сервісу текст.ру норма води – 10-15%. Але зараз алгоритми перевірки змінилися, і сервіс вважає водою навіть прийменники. Тому % можна збільшити до 5 одиниць.

Про шаблонні фрази поговоримо докладніше. Досвідчені копірайтери мають свій список словосполучень, які в жодному разі не використовують у тексті. Повірте, контент не постраждає, якщо з нього прибрати:

  • вступні фрази (останнім часом, на щастя, якщо сказати чесно, однак);
  • прикметники та чудові форми (прекрасний, дорогий, блискавичний, гарний/поганий);
  • кліше (обмежена кількість, золота середина, сучасний дизайн);
  • займенники (ми, ви, наш, ваші).

Не варто робити надлишкову мову (приклад: найбільш оптимальний варіант, досвідчений професіонал, додатковий приємний бонус). Уникайте повторення синонімів в одному реченні.

Входження ключів у СЕО текст – головне не переборщити!

Пошукові системи мають вимоги до якості тексту. Під час написання СЕО-контенту фахівці дотримуються:

  • природності – тексти, написані роботів, не сприймаються ні пошукачами, ні читачами;
  • норми в оптимізації – «чим більше, тим краще» ще працює, але надмірне споживання ключових слів «відводить» сторінку вниз списку на запит.

Кількість ключових фраз, що рекомендується, – 3-4 на кожні 2000 символів (без пробілів) тексту. Використовуйте синоніми як шлейф. Наприклад, запит «купити авто» можна ще кілька разів вжити, але вже в такому вигляді: придбати автомобіль, купити машину. Добре діє згадка географічних назв (купити авто в Києві, замовити автомобіль в Україні).

Варто поговорить і про типи входжень:

  • точне - фраза вписується без змін і розділових знаків;
  • пряме – точний запит, але зі розділовими знаками;
  • розведене - між ключовими словами вписуються додаткові слова;
  • морфологічне – ключі даються у різних словоформах;
  • з друкарською помилкою – часто користувачі вбивають у пошуковий рядок слова з помилками, і дуже добре це передбачати заздалегідь;
  • зворотне входження – ключові слова у фразі змінюються місцями.

Ще одна порада: використовуйте абревіатури – пошукові системи їх прирівнюють до повної назви, але запамленість тексту виразно знижується. Найважливіші ключові фрази мають бути запроваджені на початок тексту, а найчастіший ключ – у перший абзац.

Додаткові відомості та висновки

Визнайте принцип: текст пишеться для людей. Для пошукових роботів «заправляйте» інформацію ключами, але намагайтеся вписувати їх природно.

Впроваджуйте найчастіші запити в заголовки та підзаголовки. Не пишіть занадто багато – для опису категорії інтернет-магазину (а саме тут СЕО-тексти особливо важливі) достатньо від 2000 до 2500 символів без пробілів. Можна збільшити текст до 4000 символів, але на ранжування це не вплине. Хоча читачі інформативні матеріали люблять більше, ніж «сухі» виклади.

Не треба намагатися написати про те, чого немає – прикрасити можна, але так, щоб це не впадало в око. Вивчайте тексти перших позицій видачі, робіть висновки та дотримуйтесь їх. Не використовуйте складні шрифти та дотримуйтесь інтервалів.

Додайте комерційну складову до загальної інформації – для цього вписуйте слова «купити», «ціна», «продаж», «замовити», «інтернет-магазин» та ін.

СЕО-текст має продавати! Тому важливо описувати в ньому відповіді на питання, переваги товару і вигоди купівлі, що часто задаються. І найважливіше: жодних граматичних та пунктуаційних помилок.

Подпишитесь на новые статьи