Україна +38
0630303666
Підпишіться на нові статті

Як і навіщо реєструватися в Google My Business

4.8 из 5 на основе 4 оценок
20.09.2021

Цікавлячись тією чи іншою компанією, користувачі в першу чергу звертаються до Google. Найчастіше людей цікавить чітка інформація: адреса, час роботи, перелік послуг тощо. Тому бути у пошуковій системі для бізнесу дуже важливо. Так, створення сайту та його просування необхідні, але впізнаваності та довіри потенційних клієнтів складно домогтися без реєстрації в онлайн-каталогах. І Google My Business по праву вважається найпопулярнішим серед таких сервісів.

Знати про існування Гугл Мій Бізнес мало. Потрібно ще зрозуміти, яким чином відбувається додавання компанії до каталогу, верифікація даних та оптимізація бізнес-сторінки. Про все це варто поговорити докладніше, що ми зробимо в цій статті.

Навіщо реєструватися в Google My Business (Мапах Гугл)?

Сервіс є інструментом для об'єднання інформації про бізнес. Він дає можливість отримувати дані від Google Analytics у вигляді зведення та відстежувати позитивний вплив на впізнаваність від публікацій Google Posts. У видачі пошукової системи користувач бачить весь інформаційний звід: від Google-адрес та профілю G+ до карт розташування офісу.

База Google My Business є важливою з кількох причин. Розглянемо кожну з них.

  • Відображення компанії у Google Maps. Як приклад візьмемо відкриття салону краси. Першим кроком власника стає запуск інтернет-реклами. Але більшість клієнтів діють за найпростішим сценарієм: набирають у пошуковому рядку Google Maps назву послуги та відправляються до закладу, який найближчий до їхнього будинку чи місця роботи. Профіль в Гугл Мій Бізнес відкриває широкі можливості залучення клієнтури. Звичайно, підвищується прибуток салону.
  • Підвищення індексації за локальними пошуковими запитами. Дослідження підтверджують, що локальний пошук – майже половина всіх запитів Гуглу (якщо точніше – 46%). Більшість користувачів, яких цікавить локальний бізнес, приходять за товарами або послугами протягом доби. Присутність у Google My Business робить бізнес помітнішим у локальному пошуку. Відповідно, це піднімає трафік та рівень конверсії.

Приємно повідомити, що Google My Business є безкоштовним ресурсом. Але обмеження все ж таки є – якась частина діяльності бізнесу повинна мати офлайн-представництво. Це не обов'язково наявність фізичного магазину – навіть робота вдома чи організація доставки роблять можливу реєстрацію.

Контекстна реклама з позначенням фізичної адреси буде викликати більше довіри щодо визначення. Мобільна видача з використанням Гугл Бізнесу перевищує органічний результат.

Покрокова реєстрація в Гугл Май Бізнес: зареєструватися в Гугл Мапах

Перед додаванням до онлайн-каталогу створюється обліковий запис електронної пошти gmail.com. Втім, ваш бізнес може її вже мати – тоді міняти нічого не треба. Але обов'язково переконайтесь, що використовуєте не особисту пошту, а email компанії.

Поетапно процес виглядає так:

  • Вхід в обліковий запис – для цього на головній сторінці Google My Business (https://www.google.com.ua/business/) натисніть кнопку «Почати» та введіть електронну пошту;
  • Додавання назви – при введенні назви компанії у списку, що випадає, відображатимуться схожі «імена», це допоможе переконатися, що вашого бізнесу в каталозі ще немає і потрібно створювати профіль з нуля;
  • Вибір категорії – що точніше обрана категорія, то правильніше визначається цільова аудиторія;
  • Введення адреси – тут позначається не тільки розташування магазину/офісу, але й область, де здійснюється доставка або надаються послуги;
  • Додавання сайту – вводяться ім'я та обов'язково домен, це допоможе користувачам швидко отримувати інформацію, купувати товари онлайн, записуватись на прийом тощо, важливо вказати номер телефону;
  • Підтвердження даних – лише підтвердивши, що ви власник бізнесу, можна розраховувати на присутність у результатах пошукових запитів.

Спосіб підтвердження система визначає автоматично. Цих способів є кілька:

  • Звичайна пошта - на фактичну адресу надсилається листівка з позначенням коду (очікувати її доведеться кілька тижнів, і це тільки в тому випадку, якщо дані не редагуються, а верифікація не ускладнюється);
  • Телефон – надходить смс, що містить код, але скористатися опцією, на жаль, можуть не всі компанії;
  • Email – у відповідному листі потрібно натиснути кнопку «Підтвердити», але цей спосіб доступний також не всім;
  • Автоматичне підтвердження – можливе у тому випадку, якщо бізнес був верифікований у Google Search Console раніше;
  • Масове підтвердження – оптимальний варіант для компаній, які мають 10 чи більше фізичних філій.

Кілька слів про можливі проблеми реєстрації в Google Maps і поради щодо заповнення профілю Гугл Май Бізнес

Заповнення полів під час реєстрації у принципі досить простий процес. Потрібно читати позначення осередків і наскільки можна вводити чіткі дані. Але багато хто стикається з проблемою запровадження поштового індексу, особливо це стосується великих міст, у яких цих індексів кілька. Якщо система не допускає виконання наступного кроку, постарайтеся поміняти «oblast» на «city». Це дозволить не морочитися пошуком правильного індексу, і проблема вирішиться легко.

Заповнення профілю – і є своєрідна оптимізація. Тому тут важливо охопити по можливості все: додати фотографії, створити лаконічний опис бізнесу та його переваг, позначити години роботи та вихідні. Для хорошого ефекту можна завантажити відео – це сервіс дозволяє.

На завершення поговоримо про відгуки. Як відомо, вони створюють репутацію компанії чи окремого закладу. Клієнти, перед тим як звернутися, з відгуками знайомляться здебільшого. Гугл Мій Бізнес дає можливість відстежувати думки користувачів. І добрий власник – це той, який відповідає на залишені коментарі. Відповіді мотивують клієнтів і вони ще більше діляться позитивними відгуками. Негативні коментарі ігнорувати не можна. Відповідати треба спокійно, а потім робити висновки та виправляти помилки, якщо критика була обґрунтованою.

Подпишитесь на новые статьи