Україна +38
0630303666
Підпишіться на нові статті

Оптимізація під просування інтернет-магазину по всій Україні

4.9 из 5 на основе 7 оценок
21.05.2021

Через активний розвиток поштових сервісів в Україні більшість інтернет-магазинів у найкоротший термін можуть поставити свої товари в будь-який найвіддаленіший куточок країни. Внаслідок чого більшість власників інтернет-магазинів прагнуть просування по всій країні. При цьому такого результату за фактом досягається одиницями із сотень претендентів - не враховуються всі 3 ключові складові охоплення всієї географії!В результаті найчастіше результат досягається лише по окремих областях, в основному по регіону локації бізнесу.

Таким чином, трьома ключовими складовими максимально повного охоплення географії просування в Україні є:

  • просування двох мовних версій магазину;
  • просування на запити з топонімами;
  • просування за геозалежними запитами.

 

Просування російської та української версії сайту

Більшість пошукового трафіку в Україні залишається російськомовним, але при цьому є низка західних областей, де частка україномовного пошукового трафіку досягає 98% і просування за російськомовними запитами тут практично марне. Це ж твердження з точністю навпаки справедливе для східних областей України. Центр країни є більш змішаним. Це означає, що для максимального охоплення семантики потрібно врахувати просування обох мовних версій інтернет-магазину в кожному окремому регіоні з урахуванням фактичних мовних уподобань.

Просування за запитами з топонімами

Не дивлячись на розвинену мережу поштових служб по всій території України з можливістю доставки товарів до найвіддаленіших населених пунктів, не кажучи вже про мегаполіси, обласні центри, люди використовують запити з топонімами, тобто із зазначенням міста у запиті по типу «костюм брионі купити київ». Таким чином, просування категорій та конкретних товарів за запитами з топонімами лягає в основу просування по всій Україні. Тобто просування по всій країні має на увазі просування по всіх містах – за всіма існуючими запитами з топонімами. Підбирати такі запити варто за допомогою підказок Google або спеціалізованих сервісів та програм з підбору семантики.

Просування за геозалежними запитами

Будь-який транзакційний запит, що відноситься до категорій товарів або конкретних товарів магазину, крім запитів з топонімами типу «купити айфон у харкові» є геозалежним. Отже геозалежний запит будь-який, яким видача змінюється залежно від регіону введення у межах країни. Просування інтернет-магазину в ТОП за геозалежними запитами пов'язане з ТОПами за запитами з топонімами, що належать до конкретного регіону просування. Тобто просування у ТОП за запитами з топонімами, наприклад, у Києві, Одесі чи Харкові забезпечує високе ранжування у цих регіонах за геозалежними запитами. Також популярність ресурсу (відвідуваність) у конкретному регіоні сприяє його високій ранжуваності. Таким чином, просування по основних регіонах забезпечить високу ранжованість за геозалежними запитами в інших малоконкурентних регіонах.

Подпишитесь на новые статьи