Україна +38
0630303666
Підпишіться на нові статті

SEO-оптимізація картки товару під максимальне охоплення семантики

4.7 из 5 на основе 13 оценок
23.04.2021

Перед стартом робіт з підбору семантики для картки товару потрібно визначитися, чи варто взагалі акцентувати її на просуванні, тобто оцінити пошуковий попит своїх карток товарів. Попит може бути достатнім чи умовно взагалі жодного. Саме пошуковий попит на конкретний товар визначає якою буде семантика картки товару вашого магазину, чи варто на неї наголошувати в просуванні чи ні - один із базових аспектів стратегії просування інтернет-магазину. Давайте розглянемо це питання на прикладі просування інтернет-магазину взуття.

Збір семантики під просування картки товару за стратегією МОС

Якщо ви продаєте брендове взуття широко відомої торгової марки і є моделі з конкретною назвою, які користуються попитом, наприклад, Nike Crator Impact, то вам безперечно варто наголошувати на просуванні картки товару, тому що її семантика унікальна і затребувана: люди гуглитимуть «nike crater impact чоловічі купити», «nike crater impact жіночі купити україна», «nike crater impact білий купити» і т.п.

Якщо ж ви, наприклад, маєте намір просувати інтернет-магазин монобрендового взуття свого виробництва і ваш бренд не є широко відомим, і тим більше конкретні моделі вашого взуття, які відомі тільки вам, і навіть реальні задоволені покупці конкретної пари ніколи не шукають цю модель за її назвою, то вам не має жодного сенсу акцентувати SEO на картці товару, що не має пошукового попиту.

Тут важливо не сплутати попит на конкретний товар із попитом на групу товарів. Наприклад, наявність попиту на сірі або білі кросівки (запити із зазначенням кольору), на бігові або тенісні (запити із зазначенням призначення), на шкіряні або ганчір'яні (запити із зазначенням характеристики), на кросівки Nike або Reebok (запити із зазначенням бренду) та т.п. можуть відноситися до широкого асортименту товарів і не належать до конкретної пари. А це означає, що охоплення такої семантики та її просування буде максимально ефективно реалізовано в рамках сторінок категорій/підкатегорій та сторінок фільтрації каталогу, а не карток товарів із низки об'єктивних причин.

Як підібрати ключі та оптимізувати картку товару краще за конкурентів

Таким чином, за наявності реального пошукового попиту конкретних товарів, картки варто оптимізувати під максимальну широку семантику з урахуванням усіх можливих комбінацій унікальної назви товару, бренду виробника, призначення товару, його ключових характеристик, топонімів (країна та пріоритетні міста просування), а також транзакційних слів типу «купити», «ціна», «недорого» та ін. І це не повний перелік можливих складових комбінацій. Наприклад, якщо на сайті є функціонал залишення відгуків про товар на картці товару, то варто в семантику додати «відгуки» і т.д. Оптимізація картки товару під усі можливі комбінації (релевантна семантика) природно обмежена допустимою довжиною метаданих, заголовків і контенту.

Професіоналізм команди SEO-фахівців у роботі з карткою товару виражається саме в тому, наскільки великим буде охоплення її семантики завдяки внутрішній оптимізації, тобто чи вдасться домогтися виведення картки товару в ТОП не за 2 запитами, а за 20, наприклад. Чим довше «хвіст» таких запитів, тим більше органічного цільового трафіку буде залучено і тим вищим буде відсоток конверсії в кошик через відносне зростання трафіку за максимально точними пошуковими запитами відвідувачів, що знаходяться на останньому перед купівлею воронки продажів.

Подпишитесь на новые статьи