«Безпечні», Web Safe або Browser Safe кольори – це палітра, що складається з 216 відтінків, які...
Цікавлячись тією чи іншою компанією, користувачі в першу чергу звертаються до Google. Найчастіше...
Найдавніша професія, як і інші послуги, що задовольняють основний інстинкт, були й матимуть...
Одна з найпопулярніших ніш у медичній тематиці, лабораторні дослідження, активно насичується...
Важко знайти успішнішого китайського підприємця, ніж Ма Хуатен, якому вдалося створити...
Китайські моделі ведення бізнесу набувають все більшої популярності на Заході. Втім, це цілком природно для будь-якого бізнесмена, який має намір стати успішним у своїй справі. Необхідно завжди аналізувати успішні моделі, розбирати по поличках усі недоліки та переваги тих чи інших рішень, а далі думати над тим, як запровадити найкращі якості сторонніх проектів на користь своєму бізнесу.
Цілком можливо, що ви добре знайомі з компанією Haier. Цей китайський гігант із виробництва побутової техніки сьогодні б'є всі немислимі рекорди, збільшуючи свою присутність на світовому ринку. Як цього вдалося досягти, спитаєте ви? Дуже ємною і копіткою працею, що триває день у день.
Але мало хто знає, що ця компанія в середині 80-х була збитковою. Здається, що просто неможливо відродити полум'я, що згасає, щоб згодом не тільки повернутися на колишні позиції, а й суттєво обігнати своїх конкурентів як на азіатському, так і на світовому ринку. Саме книга «Еволюція Haier» детально описує шлях цієї компанії від імені професора Пекінського університету Ху Юна та шановного бізнес-експерта Хао Ячжоу.
Чим цікава книга «Еволюція Haier»?
Насамперед книга показує затяжний шлях до розвитку та становлення загальновідомого бренду з виробництва побутової техніки. Ху Юн і Хао Ячжоу детально описують кожен етап розвитку компанії, тому бізнесмени зуміють підкреслити собі масу нового. Слід сказати, що рішення змінити керівництво в Haier і негайно розпочати реорганізацію всього виробництва в середині 80-х було єдино правильним.
Новий керівник спирався на передовий досвід західних та японських компаній, у чому не бачив жодної проблеми. Головне, це знайти найкращу модель управління, підлаштувати її під китайський менталітет і завжди дивитися тільки вперед, навіть якщо в недавньому минулому відбувалися шалені успіхи. Прагнення бути першими у своїй галузі постійно переслідувало мудрого начальника, який перш, ніж стати директором, пропрацював начальником цеху.
Кому буде корисна книга «Еволюція Haier»?
Нинішні бізнес-тренінги торкаються теми розвитку популярних світових брендів на кшталт Microsoft, щоб наочно продемонструвати те, чого вдасться осягнути, коли на горизонті маячить чітка стратегія для дій. Бізнес-практики та новачки підприємницької діяльності повинні обов'язково ознайомитися з роботою Ху Юна та Хао Ячжоу. Тут крім цікавої історії бренду Haier вдасться розглянути масу підказок щодо того, як ведеться бізнес на китайський мотив.
Чи збираєтеся ви розвивати бізнес-проект на території Китаю або плануєте адаптувати для своєї компанії свіжі та ефективні стратегії – книга «Еволюція Haier» надасть масу корисних відомостей для досягнення цих цілей! Топ-менеджерам, які бажають збільшити свій рівень взаємодії зі співробітниками та підняти планку якості курування бізнес-проектів, також рекомендується до прочитання цієї книги.
«Безпечні», Web Safe або Browser Safe кольори – це палітра, що складається з 216 відтінків, які...
Цікавлячись тією чи іншою компанією, користувачі в першу чергу звертаються до Google. Найчастіше...
Найдавніша професія, як і інші послуги, що задовольняють основний інстинкт, були й матимуть...
Одна з найпопулярніших ніш у медичній тематиці, лабораторні дослідження, активно насичується...
Важко знайти успішнішого китайського підприємця, ніж Ма Хуатен, якому вдалося створити...