Україна +38
0630303666
Підпишіться на нові статті

Просування магазину стероїдів та анаболиків на західний ринок

4.9 из 5 на основе 13 оценок
18.05.2023

Для бодібілдерів, пауерліфтерів та багатьох інших спортсменів від любителів до професіоналів курси анаболіків є невід'ємною частиною спорту. Стероїди мають великий попит, але через законодавчі обмеження в країнах Європи та Америки покладатися у продажах через Google припадає тільки на SEO.

Давайте детально вивчимо питання створення та просування інтернет-магазину стероїдів на західний ринок: оцінимо структуру та ключові особливості таких сайтів з урахуванням внутрішньої оптимізації під семантику. А також окремо і в деталях розберемося із зовнішньою оптимізацією, напевно, найскладнішою складовою просування сайту магазину анаболіків у Європі (країни ЄС) та США.

Оптимізація інтернет-магазину анаболічних стероїдів:

 

  • За дизайном типовий інтернет магазин у світлих тонах з акцентом на картки товарів;
  • В ідеалі створити можливість генерації контенту користувача за допомогою залишення відгуків;
  • Каталог повинен бути структурований за всіма суттєвими для анаболіків критеріями та їх запитуваними поєднаннями: класифікація продукту, виробник (бренд), інгредієнт (субстанція) та упаковка (вміст);
  • Працюючи у різних країнах та регіонах необхідно буде реалізувати класифікатор основних категорій за популярними локаціями;
  • Рекомендовано створення розділу з готовими курсами для апсейлу (upsale): комплекс препаратів з наявності для досягнення того чи іншого популярного завдання спортсмена.

Просування сайту магазину стероїдів у Європі та Америці

Основа SEO просування магазину стероїдів (анаболіків) на західний ринок

Стандартна внутрішня оптимізація інтернет-магазину повною мірою застосовується і в пошуковій оптимізації магазину фарми (стероїдів):

  • оптимізація роботса підвищення ефективності індексації магазину; налаштування SSL сертифіката та оптимізація внутрішніх редиректів;
  • створення 2-3-рівневої структури каталогу магазину для оптимізації індексації сторінок, що просуваються;
  • написання унікальних текстів для категорій інтернет-магазину; перелінкування з текстового контенту та його мікророзмітка;
  • створення унікальних метаданих та h1-заголовків у ручному режимі та за допомогою автогенерації;
  • усунення всіх знайдених битих посилань та зображень;
  • і так далі.

 

Лінкбілдінг інтернет-магазину анаболіків в країнах ЄС та США

1. Основною складністю лінкбілдингу сайту стероїдів є той факт, що в статейних біржах рунета/укрнета ця тематика заборонена, а значить суттєвої маси посилань не закупити, але дещо за раз встигнути можна до блокування проекту. Робиться це так. Додаєте проект на біржу і в ручному режимі якнайшвидше підбираєте виконавців та розсилаєте завдання. З великою ймовірністю до блокування проекту по скарзі пройде якийсь час, менше дня може кілька днів. Але якщо кількість відправлених заявок досить висока, то якийсь відсоток буде взято в роботу і виконано до того, як вас заблокують. Таким чином ви можете отримати кілька найскладніших анкорних статейних посилань з пристойних сайтів. Такий підхід може спрацювати лише раз, оскільки сам домен буде забанен і повторити цей фінт за допомогою повтору реєстрації не вдасться.

2. Лінкбілдинг на біржі крауд посилань при просуванні анаболічних стероїдів, як і у випадку з тематикою адалт, проблем не складе, але й виїхати далеко на таких посиланнях ви не підете - тільки крадом не обійтися, але для розширення анкор листа та для набивання кількості посилань пригодиться. І не важливо у цьому випадку, що тематика донорів буде не та й регіон не той.

Темна сторона лінкбілдингу у тематиці стероїдів

3. Для створення якісного ядра донорів з тематичних та регіональних сайтів, з контентом відповідними мовами просування та відповідними доменними зонами, знадобиться сітка підконтрольних сайтів донорів, які доведеться створювати з нуля самостійно. Для таких сайтів PBN знадобиться орендувати сервери (хостинги) у потрібній географічній зоні і чимало, тому що вже кілька сайтів на одній підмережі IP викличуть підозри та виявляться менш ефективними, ніж грамотно розподілені. Що може прискорити процес набору ваги посилань таких сайтів, так це закупівля для них відповідних доменів на аукціоні, щоб не довелося з кожним таким сайтом напрацьовувати авторитет з нуля, що займе занадто багато часу.

4. Ще одним способом швидкого розширення сітки PBN є купівля тематичних доменів на біржі з подальшим відновленням робочих версій цих неробочих сайтів за допомогою спеціальних сервісів. Достатньо відновити візуальну частину (разом із контентом, медіа та метаданими), тобто чистий html – місце займає мало, а ефект для вирішення задачі максимальні. Але тут ви вже отримаєте такий сайт і такої якості, яким він був, тобто вибір не надто великий, зате це багатосторінковий тематичний сайт під наскрізні анкорні посилання для просування конкурентних запитів.

5. Склейка доменів останній у цьому списку, але не за значущістю інструмент лінкбілдингу незважаючи на свою неочевидність. У цій тематиці доведеться швидко нарощувати велику масу посилань і в цій справі ніщо не спрацює краще, ніж регулярне підклеювання тематичних доменів, що закуповуються на біржі, з відповідним анкор-листом.

Звертайтеся за аналізом вашого аналогічного проекту та за подальшою розкруткою інтернет-магазину анаболічних стероїдів до профі Seo Solution і не витрачайте марно часу та грошей на експерименти з недосвідченою SEO-командою чи фрілансером над вашим проектом!

Обговорити аналогічний проект
Запросити безкоштовну консультацію з нашим фахівцем: залиште номер і ми зв'яжемося з вами для обговорення!
Подпишитесь на новые статьи