«Безпечні», Web Safe або Browser Safe кольори – це палітра, що складається з 216 відтінків, які...
Цікавлячись тією чи іншою компанією, користувачі в першу чергу звертаються до Google. Найчастіше...
Найдавніша професія, як і інші послуги, що задовольняють основний інстинкт, були й матимуть...
Одна з найпопулярніших ніш у медичній тематиці, лабораторні дослідження, активно насичується...
Важко знайти успішнішого китайського підприємця, ніж Ма Хуатен, якому вдалося створити...
Підстава власної компанії вселяє різні романтичні ідеї: створення зручного робочого розпорядку дня, відсутність необхідності працювати понаднормово, відчуття принади керівного посту.
Проте управління має мінуси: ненормований робочий день, мінливість обсягів продажу, керівництво незговірливими працівниками, ризик фінансового краху.
Нижче представлені 4 основні навички, які допомагають упоратися з труднощами.
1. Здатність швидко вчитися на помилках
Відкриття нової справи – це ризиковане підприємство. Промахи: замовлення неабиякого кількості товару, неправильне розуміння справжніх інтересів, потреб аудиторії - неминучі. Необхідно отримати урок із цих помилок, щоб уникнути їх у майбутньому. Кінцева мета – скорочення кількості оман, які забирають багато часу, які проводять до фінансових витрат.
2. Усунення наслідків від невдач
Іноді неправильні дії можуть виявитися великомасштабними прорахунками. Наприклад, технологічне підприємство інвестує кошти в дослідження та розробку програми, яка через кілька ускладнень не була запущена.
Поразки необов'язково означають приреченість стартапу. Amazon припинив би існування, якби Джефф Безос не так успішно справлявся з невдачами. Необхідно виробити характер, що допомагає вистояти перед негараздами.
Ефективний спосіб боротьби з труднощами – очікування їх появи, реалістичний погляд на проблеми, які можуть торкнутися бізнесу, наявність продуманого плану дій щодо виникнення проблемних ситуацій.
3. Аналіз встановлених рішень
Обдумані, виважені дії - запорука успішної комерційної діяльності. Критичне мислення, що має на увазі два одночасні процеси: прийняття рішень і усунення проблем тут неоціненно.
Приймаючи важке ділове рішення, рекомендується скористатися наступним методом, який передбачає наступне:
4. Вміння розподіляти обов'язки
Власники бізнес-стартапів прагнуть все робити самі. Але похвальна якість знижує ефективність робочого навантаження, погіршує результати діяльності компанії.
Знаючи свої сильні сторони, сконцентруйтеся на них, передаючи інші повноваження компетентному співробітнику.
Вилучення досвіду з скоєних помилок, вміння ліквідувати наслідки провалу, ретельний розгляд прийнятих рішень, розподіл обов'язків – найважливіші навички, що сприяють успіху стартапу.
За матеріалами www.business2community.com
«Безпечні», Web Safe або Browser Safe кольори – це палітра, що складається з 216 відтінків, які...
Цікавлячись тією чи іншою компанією, користувачі в першу чергу звертаються до Google. Найчастіше...
Найдавніша професія, як і інші послуги, що задовольняють основний інстинкт, були й матимуть...
Одна з найпопулярніших ніш у медичній тематиці, лабораторні дослідження, активно насичується...
Важко знайти успішнішого китайського підприємця, ніж Ма Хуатен, якому вдалося створити...