Україна +38
0630303666

4 навички, необхідні для запуску стартапу

5 из 5 на основе 26 оценок
19.12.2016

Підстава власної компанії вселяє різні романтичні ідеї: створення зручного робочого розпорядку дня, відсутність необхідності працювати понаднормово, відчуття принади керівного посту.

Проте управління має мінуси: ненормований робочий день, мінливість обсягів продажу, керівництво незговірливими працівниками, ризик фінансового краху.

Нижче представлені 4 основні навички, які допомагають упоратися з труднощами.

1. Здатність швидко вчитися на помилках

Відкриття нової справи – це ризиковане підприємство. Промахи: замовлення неабиякого кількості товару, неправильне розуміння справжніх інтересів, потреб аудиторії - неминучі. Необхідно отримати урок із цих помилок, щоб уникнути їх у майбутньому. Кінцева мета – скорочення кількості оман, які забирають багато часу, які проводять до фінансових витрат.

2. Усунення наслідків від невдач

Іноді неправильні дії можуть виявитися великомасштабними прорахунками. Наприклад, технологічне підприємство інвестує кошти в дослідження та розробку програми, яка через кілька ускладнень не була запущена.

Поразки необов'язково означають приреченість стартапу. Amazon припинив би існування, якби Джефф Безос не так успішно справлявся з невдачами. Необхідно виробити характер, що допомагає вистояти перед негараздами.

Ефективний спосіб боротьби з труднощами – очікування їх появи, реалістичний погляд на проблеми, які можуть торкнутися бізнесу, наявність продуманого плану дій щодо виникнення проблемних ситуацій.

3. Аналіз встановлених рішень

Обдумані, виважені дії - запорука успішної комерційної діяльності. Критичне мислення, що має на увазі два одночасні процеси: прийняття рішень і усунення проблем тут неоціненно.

Приймаючи важке ділове рішення, рекомендується скористатися наступним методом, який передбачає наступне:

  • Формулювання рішення, визначення цілей, що досягаються за його допомогою
  • Визначення «бажань» та «потреб»
  • Оцінку важливості цілей-«бажань»
  • Пошук альтернатив, що сприяють отриманню більшої вигоди
  • Розгляд переваг, недоліків кожної

4. Вміння розподіляти обов'язки

Власники бізнес-стартапів прагнуть все робити самі. Але похвальна якість знижує ефективність робочого навантаження, погіршує результати діяльності компанії.

Знаючи свої сильні сторони, сконцентруйтеся на них, передаючи інші повноваження компетентному співробітнику.

Вилучення досвіду з скоєних помилок, вміння ліквідувати наслідки провалу, ретельний розгляд прийнятих рішень, розподіл обов'язків – найважливіші навички, що сприяють успіху стартапу.

За матеріалами www.business2community.com